خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان:

هزینه 8 میلیارد ریالی شهرداری کاشان برای نوسازی ناوگان خدمات موتوری

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۲۷۸

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان از هزینه 8 میلیارد ریالی اعتبارات شهرداری برای نوسازی و بهسازی ناوگان سازمان و بازگشت تجهیزات و ماشین آلات آن به چرخه خدمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا در کاشان، محسن عرفان، گفت: باتوجه به اینکه ایجاد راه ها، راهسازی و حل گره های ترافیکی شهر سیاست شهرداری است لذا ارتقای واحد خدمات موتوری شهرداری کاشان به سازمان را با توجه به عدم نقدینگی و محوریت اقتصاد مقاومتی در استفاده بهینه از تجهیزات موجود، امکانات بالقوه و بهسازی و نوسازی ناوگان عملیاتی کرد تا اجرای پروژه هایی که طی چند سال اخیر به طرف پیمان و اجاره ماشین آلات رفته بود کنار گذاشته شود.

وی با تاکید بر بهسازی و نوسازی کل ناوگان ماشین آلات این سازمان و ارتقای آن از واحد موتوری به سازمان در 15 آبان ماه سال 93 گفت: تاسیس این سازمان و بهسازی و نوسازی ناوگان علاوه بر کمک قابل توجه در کاهش پرداخت هزینه های شهرداری به پیمانکاران مصداقی از تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در این بخش است.

به گفته وی، تامین ماشین آلات مورد نیاز مناطق و سازمان های وابسته، سرویس و نگهداری ماشین آلات شهری، حمل و انتقال پسماند، آبیاری فضای سبز مناطق پنجگانه، راوند، طاهر آباد و خزاق با رعایت مدیریت مصرف بهینه آب از جمله وظایف و فعالیت های سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان، صرفه مالی پروژ ها با توجه تاسیس این سازمان درراستای  استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شهرداری و صرفه جویی در هزینه ها را تاکید و تصریح کرد: عملیات آبرسانی به فضای سبز مناطق پنجگانه و حومه شهر از طریق سه تریلر و 2 دستگاه کامیون ده چرخ انجام می شود.

عرفان با اشاره به اینکه حمل پسماند یکی از اموری بود که سال ها از طریق پیمانکار با هزینه 800 میلیون ریالی انجام می شد افزود: خوشبختانه با بهسازی و نوسازی ناوگان این اقدام از اول مهرماه با توجه به پایان قرارداد پیمانکار از طریق چهار دستگاه تریلر و سیم تریلر سازمان انجام و شبانه حداقل 180 تن پسماند از سکوی زباله به واحد بازیافت انتقال داده می شود.

به گفته وی،توانمندسازی و کارآمدی نیروها، ایجاد نظام انگیزشی برای نیروهای سازمان در ارائه خدمات بهتر به شهروندان از طریق ایجاد پوشش بیمه عمر و تکمیلی از دیگر اقدامات این سازمان است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان، فرسودگی ناوگان سازمان با عمر 20 ساله را خاطرنشان کرد و گفت: می طلبد که این ناوگان نوسازی و به روز رسانی شود تا بهتر بتواند پاسخگوی نیازهای مناطق پنجگانه و همکاری مستمر با این مناطق به عنوان وظایفش باشد.

عرفان، در ادامه در خصوص وضعیت مکانی سازمان خدمات موتوری شهرداری کاشان که در منطقه مسکونی خیابان کارگر است گفت:شهردار و شورای شهر در تبدیل ساختمان این سازمان به یک مکان فرهنگی برای اهالی این منطقه و انتقال ساختمان سازمان به خارج از شهر قول مساعد داده اند.

به گفته وی، زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع برای این امر جنب سازمان اتوبسرانی جانمایی و اختصاص داده شده است که تاکنون دیوارکشی، تسطیح و احداث ورودی نگهبانی آن با هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده است.

وی با اشاره به نیاز 35 میلیارد ریالی احداث ساختمان جدید این سازمان تا پایان کار تصریح کرد: در حال حاضر احداث سوله های جانبی برای تعمیر ماشین آلات و ساختمان اداری در حال عقد قرارداد است که پیش بینی می شود با قول مساعدت شهردار تا پایان سال 95 آماده بهره داری شود.

به گفته وی، در حال حاضر تعداد ماشین آلات این سازمان 42 دستگاه کامیون کشنده، کامیون تک، خاور سوخت، تریلر، بلدوزر، خاور بازو غلطان، کامیون بنز، قیرپاش، جرثقیل، کامیون ولو 12N، مینی بوس بنز، خاور آبپاش، لودر، بیل مکانیکی، بابکت، گریدر فیات، غلطک ویبره، کاتر، کمپرسور، پژو 405، پژو پارس، مزدا دوکابین، نیسان وانت و نیسان کمپرس است.

عرفان در پایان با تقدیر از حمایت های بی دریغ و همدلی و همزبانی شهردار جهادی کاشان در ارائه خدمات رسانی بیشتر به شهروندان فهیم کاشانی گفت: تلاش و خواسته های وی مبنی بر انجام خدمات مضاعف و بی دریغ به شهروندان الگویی خستگی ناپذیر برای ما در ایجاد انگیزه مضاعف و آماده باش کامل به خدمت رسانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز