خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته وقف صورت گرفت؛

محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۴۱۱

محفل انس با قرآن کریم و اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات اداره اوقاف و امورخیریه کاشان با حضور قاری ممتاز بین المللی استاد حاج سعید طوسی در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، این محفل نورانی که به مناسبت هفته وقف توسط اداره اوقاف و امورخیریه کاشان در مسجد صفاری این شهر برگزار شد، مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری اوقاف نیز محسوب می شد. 

در این مراسم تقدیر نامه و تندیس یادبود مسابقات به نفرات برتر اول تا سوم اعطا شد.

رشته های قرانی حفظ کل،20،10،5 جزء و قرائت و ترتیل همراه با رشته های اذان، دعاخوانی از جمله رشته های سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری اوقاف بوده که در مقطع سنی بالای 18 سال برگزار شد و بیش از 52 نفر در این مسابقات حائز رتبه های برتر شده و جوایزی به آنان اهداء شد.

قرائت زیبا و دلنشین قرآن توسط قاری ممتاز بین المللی حاج سعید طوسی سبب افزایش روحیه در فعالان قرآنی شهرستان بوی‍‍ژه متسابقین شده و هر رهگذری را به محفل نورانی قران سوق داد.

در حین قرائت استاد گذر زمان از یادها فراموش شده و توجه کامل کلیه شرکت کنندگان را به خود جلب ساخته بود.

اجرای تواشیح گروه یاسین کاشان در مدح حضرت علی بن ابیطالب(ع) و قرائت نفر برتر رشته قرائت جناب آقای لطف آبادی و همچنین اجرای برنامه حفظ توسط حافظ برتر شهرستان جناب آقای محمدی سده نیز از جمله برنامه های محفل قرآنی مذکور بوده است.

گفتنی است این مراسم یکی از ده‌ها برنامه ویژه هفته وقف بود که توسط اداره اوقاف و امورخیریه کاشان به جهت ترویج و توسعه فرهنگ وقف، قرآن و اهل بیت(ع) تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز