خبرگزاری کار ایران

مسئول اقامه نماز آموزش و پرورش کاشان؛

آیین ویژه روز نهج البلاغه در مدارس کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۱۱

کارشناس مسئول اقامه نماز مدیریت آموزش و پرورش کاشان از ویژه برنامه های روز نهج البلاغه با هدف شناخت و معرفی اندیشه های والای امام علی علیه السلام در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، "سید مجتبی هاشمی"گفت: با وجود آنکه مقام و اندیشه های والای امام على علیه‏‌السلام، از طرف همه فرقه‏‌ها و مذاهب اسلامى و غیر اسلامى به روشنی و صراحت اظهار شده اما برای جامعه اسلامی همچنان ناشناخته مانده است.

به گفته وی، آشنایی با اندیشه های امام علی علیه السلام، فقط منحصر به مفاهیم و دریافت کلى نیست، بلکه یک زندگی آگاهانه و سعادتمند را در همه ابعاد فردی و اجتماعی تبیین می کند که وصیت آن حضرت به فرزندش امام حسن علیه السلام و نامه به مالک اشتر نمونه های بارز آن است.

وی اظهار داشت: برگزاری سراسری مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع مفاهیم نهج البلاغه، تریبون‌های امام شناسی،سخنرانی صاحب نظران در مراسم صبحگاهی و مسابقه انشا نویسی حول محور شناخت امام علی علیه السلام و کتاب نهج البلاغه  از جمله برنامه های این روز در مدارس کاشان است.

هاشمی گفت: انتقال فرهنگ و اندیشه های مبتنی بر سیره امامان معصوم نیازمند آگاهی بخشی است که استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری می تواند در ترویج آن نقش موثری داشته باشد تا دانش آموزان امروز، به صورت آگاهانه مسیر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز