خبرگزاری کار ایران

به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و مهربانی؛

نخستین جشنواره مهرورزی تاکسیرانان در کاشان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۷۹۰

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین جشنواره مهرورزی تاکسیرانان با هدف افزایش همدلی و همزبانی این سازمان و شهروندان در شب میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی نادعلی ظهر امروز پنج‌شنبه سوم دی ماه در نشست با اهالی رسانه، مهندسی رفتار فرهنگی، ایجاد انگیزه رقابت بین رانندگان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان، افزایش مشارکت شهروندان و تاکسیرانان، ترویج اخلاق حرفه‌ای، رفتار سازی اجتماعی و اصلاح سبک زندگی اسلامی از طریق نهادینه‌سازی اخلاق و فرهنگ نبوی را از جمله اهداف برگزاری این برشمرد.

وی تکریم رانندگان تاکسی درون شهری و خانواده‌های آنها و تجلیل از خدمات شان را که به نوعی مغفول مانده است در این جشنواره را مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتقای سطح فرهنگ کار در حوزه حمل و نقل و ترافیک، فرهنگ‌سازی تبلیغات شهری توسط رانندگان به عنوان قشر تاثیر گذار و مرتبط با شهروندان، ترویج قانون‌مداری، کسب رزق و روزی حلال و اخلاق محوری و مهرورزی رانندگان با مسافران از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

به گفته وی، این جشنواره به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد با حضور دکتر امیرجعفرپور، مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و اجرای ویژه برنامه‌ های متنوع فرهنگی هنری روز دوشنبه هفتم دی‌ماه و شب میلاد خجسته حضرت محمد(صلوات الله علیه) رسول اخلاق و مهرورزی و امام جعفر صادق(علیه السلام) رئیس مکتب جعفری در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی برگزار می شود.

نادعلی با اشاره به حضور تعدادی از هنرمندان برجسته صدا و سیمادر این جشنواره گفت:اجرای گروه تواشیح نور الزهرا(سلام الله علیها) از شهر مقدس قم، اجرای «میلاد هارونی» خواننده ای از نسل دوم هنرمندان ارزشی و انقلابی کشور،اجرای نمایش طنز حقوق راننده و مسافر توسط هنرمندان کاشانی، سخنرانی شهردار و سرپرست فرمانداری کاشان، برگزاری مسابقه و پخش کلیپ از جمله برنامه های این جشنواره برای خانواده بزرگ تاکسیرانی و شهروندان کاشانی است.

به گفته وی، تجلیل از 20 راننده فعال و برتر تاکسیرانی شهرداری کاشان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پایان بخش برنامه‌های جشنواره مهرورزی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کاشان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز