خبرگزاری کار ایران

مسئول نهضت سوادآموزی آران و بیدگل اعلام کرد:

کسب رتبه دوم آران و بیدگل در جذب سواد آموز استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۴۹

مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل گفت: این شهرستان در سال تحصیلی94-95 موفق به کسب رتبه دوم در استان اصفهان از نظر جذب سواد آموز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، طاهره غفورزاده ضمن اعلام این خبر افزود: آران و بیدگل با جذب 84 درصدی سوادآموز موفق به کسب این رتبه شده است.

وی اظهار کرد: امسال و در آخرین دوره آموزشی نهضت بیش از 100 نفر جذب و کار آموزش آنها توسط 19 آموزش دهنده در دو بخش سواد آموزی عمومی و دوره انتقال انجام شده است.

غفورزاده خاطر نشان کرد: امسال در گروه سنی هدف (49-10 سال) 7/95 درصد باسوادی سواد آموز داشتیم.

مسئول نهضت سواد آموزی آران و بیدگل گفت: از ابتدای فعالیت نهضت سواد آموزی آران و بیدگل تاکنون 46 هزار نفر باسواد شده‌اند.

غفورزاده تصریح کرد: از این تعداد 40 هزار نفر مربوط به سال‌های بین 1359 تا 1378 و مابقی پس از تشکیل نهضت سواد آموزی آران و بیدگل در سال 1378 و استقلال آن از شهرستان کاشان است.

وی با اشاره به برنامه گسترده و پیگیر نهضت سواد آموزی آران و بیدگل برای باسوادی کامل در شهرستان افزود: هم اکنون بیش از 97 درصد از جمعیت یکصد هزار نفری شهرستان باسواد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز