خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به مناسب شهادت شیخ نمر

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۹۳۲

در پی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقر النمر به دست حکومت جائر سعودی، پیام تسلیتی از سوی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان صادر شد.

به گزارش ایلنا، درپی شهادت حجت الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقرالنمر به دست حکومت جائرسعودی، پیام تسلیتی از سوی آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان صادر شد. 
   
متن پیام آیت الله نمازی بدین شرح است :                                                                                             
بسم الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه

با کمال تأسف و تأثر بار دیگر دستان سلطان جائر آل سعود از آستین شیطان بیرون آمده و یکی از عالمان مجاهدِ غیور را پس از چندین سال حبس و شکنجه، به شهادت رسانید.

علامه شهید شیخ نمـر یکی از شاگردان برجسته مکتب اهل بیت(علیهم السلام) که برخوردار از قدرت روحی و شجاعت و شهامت و غیرت دینی بود که تحمل مشاهده جنایات آل سعود را نداشت و با صلابت با آنان مقابله و از مسلمانان مظلوم دفاع می کرد.
آل سعود باید خود را برای روزگاری سخت آماده سازد، زیرا سنت لایتغیر الهی این است که انتقام مظلومان را از ظالمان در این دنیا خواهد گرفت.
این مصیبت بزرگ را به امت اسلام به ویژه مقام معظم رهبری و مراجع عالیقدر و حوزه-های علمیه تبریک و تسلیت می گویم.
پروردگار مهربان روح این شهید بزرگوار را در اعلی علیین اسکان مخلد بدهد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز