خبرگزاری کار ایران

کارشناس فنی آموزش و پرورش آران و بیدگل خبر داد:

پیشرفت فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش آران و بیدگل در سالجاری

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۸۱۹

کارشناس فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش آران و بیدگل از پیشرفت چشمگیر رتبه شاخه فنی و حرفه ای این آموزش و پرورش در بین نواحی و مناطق استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در  آران و بیدگل حسین خالقی با اعلام این خبر افزود: امسال رتبه شهرستان آران و بیدگل در میانگین نمره و درصد قبولی از بین 36 ناحیه و منطقه استان پهناور اصفهان رتبه 13 اعلام شده است.

وی اظهار کرد: این رتبه در مقایسه با رتبه سال قبل (94-93) پیشرفت 10 پله ای داشته است.

خالقی با اشاره به اینکه نواحی و مناطق دارای رتبه بهتر در آموزش و پرورش بیشتر شامل نواحی پنج گانه اصفهان و شهرهای نزدیک به مرکز استان است که از لحاظ امکانات آموزشی وضعیت مناسبتری دارند، تصریح کرد: رتبه آران و بیدگل در حالی دارای پیشرفت خوبی در سطح استان شده که شهرستان های همجوار آران و بیدگل شرایط و رتبه خوبی در ساجاری کسب نکرده اند.

وی برگزاری کلاس های فوق برنامه، مجهز کردن کارگاه‌ها به وسایل و تجهیزات مورد نیاز، ایجاد زمینه های اشتیاق در بین دانش اموزان، ثبت نام از دانش اموزان با رتبه های خوب در آموزش‌های فنی و حرفه ای و تدوین برنامه‌های آموزشی برای واحدهای آموزشی فنی و حرفه ای و کاردانش را از دلایل اصلی پیشرفت در کسب رتبه بهتر اعلام کرد.

خالقی در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال قبل دو رتبه تک رقمی کنکور سراسری فنی و حرفه ای توسط دانش آموزان آران و بیدگلی کسب شده گفت: با توجه به نزدیکی آموزش های فنی و حرفه ای به بازار کار، دانش‌آموزان انگیزه زیادی برای حضور در این آموزش ها پیدا کرده اند.

گفتنی است از 17 هزار دانش آموز آران و بیدگلی بیش از 800 نفر در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز