خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی گردشگری درکاشان

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از برگزاری اولین کارگاه آموزشی توجیهی ویژه رانندگان تاکسی سرویس شهری فجر سیر کاشان با هدف فرهنگ سازی عمومی گردشگری در تاریخ 22 دی در سالن آمفی تئاتر هتل سرای عامری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محسن جاوری آموزش شهروندان جهت میزبانی شایسته از گردشگران را با توجه به رشد آمار گردشگران و تلاش وی برای بازدید از جاذبه‌های شاخص تاریخی فرهنگی و طبیعی شهرستان کاشان بسیار حائز اهمیت دانست.

دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان شهرستان بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی عمومی جلساتی با حضور مشاوران محترم آن اداره و شهرداری کاشان برگزار شده که برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره شهروندی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان نیز برگزاری این کارگاه آموزشی توجیهی را یکی از برنامه هایی دانست که در همین راستا و با موضوع ارتباط موثر و زبان بدن با همکاری فرمانداری ویژه، تاکسیرانی، نیروی انتظامی واین اداره با هدف آموزش رانندگان تاکسی شهری در نحوه تعامل با گردشگران داخلی و خارجی و تکریم وی به عنوان یکی از زیر ساخت های اساسی حمل و نقل  و ترافیک شهری برگزار گردید.

حجت الله ناصحی پور افزود: در این دوره بیش از 80 نفر شرکت نمودند که در ادامه این دوره، برپایی کارگاه‌های مشابه برای سایر رانندگان تاکسی شهری که در سطح شهر تردد می‌کنند ضروری دانست.

کد خبر : ۳۳۷۹۳۶