خبرگزاری کار ایران

مدیریت برق شهرستان کاشان خبرداد

افزایش 3600 مشترک برق در شهرستان کاشان

مدیریت برق شهرستان کاشان از افزایش 3600 مشترک با بودجه‌ای بالغ بر 80 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا کنون دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان « علیرضا عرب بیگی » ظهر امروز درنشست خبری با خبرنگاران واصحاب رسانه با اعلام این خبر از، وجود بیش از 170 هزار مشترک برق به طول 3500 کیلومتر شبکه با تغذیه 2600 پست هوایی وزمینی درشهرستان کاشان خبرداد وگفت: طی نه ماه گذشته  بیش از 50 هزار خدمت درحیطه بهره‌برداری  خدمات مشترکان و فنی مهندسی  توسط  مدیریت برق  شهرستان کاشان انجام شده است .

افتتاح بیست طرح برق رسانی در دهه فجر درکاشان

عرب بیگی  از افتتاح بیست طرح برق رسانی با اعتباری  بالغ بر 10 میلیارد ریال در دهه  فجر سال‌جاری درشهرستان کاشان خبرداد و گفت: احداث و تقویت شبکه‌های برق رسانی  با تبدیل سیم‌های مسی به کابل در روستاهای قزآن، سن سن ونشلج  از مهمترین پروژه‌های  قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال است.

وی  میزان احداث شبکه‌های  برقرسانی به صورت کابل (تبدیل سیم به کابل و احداث جدید )درسال‌جاری درشهرستان کاشان را بیش از 50 کیلومتر عنوان کرد و افزود: دراین مدت بیش از 3500 نفر ساعت آموزش توسط مدیریت برق کاشان انجام گرفته است.

وی همچنین از احداث 11 نیروگاه کوچک به میزان 58 مگاوات  و احداث یک نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی  از ابتدای سال‌جاری تاکنون درشهرستان کاشان خبرداد وگفت: در راستای مدیریت مصرف بیش از 6 میلیارد ریال به عنوان پاداش همکاری به بیش از 40 شرکت صنعتی و چاه کشاورزی سالجاری پرداخت کرده‌ایم.

مدیریت برق شهرستان کاشان، آموزش بیش از 1200 دانش آموز و توزیع 1500  بروشور با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان کاشان  را از مهمترین اقدامات فرهنگی این اداره برشمرد و گفت: راه‌اندازی سامانه 121 برای درخواست‌های مردمی و بهره‌برداری و سامانه سمیع برای درخواست‌های خدمات  مشترکان در سه شهرستان شمال استان اصفهان ( کاشان – آران وبیدگل ونطنز) به مرکزیت کاشان برای خدمات غیر حضوری  بیشتر  ازدیگر اقدامات این  اداره بوده است.

عرب بیگی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان از نظر افزایش  قابلیت اطمینان خطوط و کاهش مدت زمان خاموشی‌ها در رتبه دوم استان اصفهان قراردارد گفت: تبدیل چراغ‌های معابر به ال ای دی در راستای کاهش مصرف انرژی و کاهش آلودگی نوری به صورت پایلوت کشوری در بعضی از مناطق کاشان از دیگر اقدامات این اداره درسال‌جاری بوده است.

مدیریت برق شهرستان کاشان بدهی  زیاد مشترکان، افزایش سرقت‌های تاسیسات برقرسانی و فرسوده بودن شبکه‌های برقرسانی را از مهمترین چالش‌های  مدیریت برق شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت:  امیدواریم بتوانیم با تخصیص اعتبارات لازم  نسبت به بهینه‌سازی  شبکه‌های برق در بافت‌های فرسوده  اقدامات  لازم  را انجام دهیم.

بیش از 97 درصد تجهیزات برق درکشور بومی سازی شده است

وی درپاسخ سوال خبرنگار ایلنا درکاشان مبنی براینکه با رفع تحریم‌ها چه تاثیری درامور برق خواهد داشت گفت: به دلیل اینکه بیش از 97 درصد تجهیزات برق درکشور بومی‌سازی شده است رفع تحریم‌ها  تاثیر چندانی در تاسیسات برق  کشور ندارد.

کد خبر : ۳۳۹۹۳۳