خبرگزاری کار ایران

مدیرآموزش و پرورش کاشان:

راهیان نور یک حرکت فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۸۳۱

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: راهیان نور یک اردو یا یک سفر معمولی نیست بلکه یک حرکت فرهنگی است و باید در مسیر زندگی فرزندان ایران بدرخشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، "محمود خدمتی" در آیین بدرقه دانش آموزان کاشان با بیان این مطلب افزود: اردوی راهیان نور، هویت و شناسنامه ایران است که با خون ایثارگران هشت سال دفاع مقدس نوشته شده است.

به گفته وی، ما باید شکوه ایثار مردان و زنان مجاهد سال‌های دفاع مقدس را زنده نگه داریم و در برابر آنها سر تعظیم فرو بیاوریم و به عنوان یک تکلیف از آن پاسداری کنیم.

وی تصریح کرد: نسل حاضر، سال‌های جنگ تحمیلی را تجربه نکرده است اما باید بداند که برای امنیت و آزادی و نظام جمهوری اسلامی در این کشور چه هزینه بالایی پرداخته شده است.   

خدمتی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور، رجعت دوباره به تاریخ انقلاب و رشادت‌هایی است که برای استقرار و اعتلای نظام جمهوری اسلامی انجام شده است.

کارشناس مسئول فعالیت‌های دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: در سال جاری یک هزار و 400 دانش‌آموز این شهرستان به مناطق جنوب انجام می شود که نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش یافته است.

"جواد لطفی" افزود: این اردوها در قالب چهار کاروان و 35 دستگاه اتوبوس از آبان تا نیمه اسفند انجام می شود که 840 نفر دختر و 560 نفر نیز دانش آموزان پسر پایه دوم و سوم متوسطه دوره دوم هستند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده در کاروان‌های راهیان نور، طی سه روز سفر خود از مناطق دهلاویه، طلائیه، شلمچه، اروند کنار و هویزه دیدن خواهند کرد.

لطفی گفت: این اردوها به صورت داوطلبانه و با رضایت والدین دانش آموزان انجام می‌شود و دانش آموزان شرکت کننده در این اردوها بیمه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز