خبرگزاری کار ایران

درسفراستاندار اصفهان به کاشان؛

مشکلات واحدهای صنعتی، آموزش و پرورش، تپه‌های سیلک و زندان کاشان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۳۹۴

درسفر استاندار اصفهان به کاشان مشکلات واحدهای صنعتی، آموزش و پرورش، تپه‌های سیلک و زندان‌ کاشان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، رسول زرگرپور در سفر یک روزه خود به شهرستان کاشان پس از حضور در گلزار شهدای دارالسلام این شهر و ادای احترام به مقام والای شهدای این شهرستان در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز شرکت کرد.

استاندار اصفهان قبل از سخنرانی در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور سرپرست فرمانداری، رئیس اتاق‌بازرگانی تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و مسئولان در دفتر مدیریت اتاق بازرگانی کاشان برگزار شده بود مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان را  مورد بررسی قرارداد.

زرگرپور در انتهای جلسه شورای اداری این شهرستان پس از استماع سخنان خدمتی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان پیرامون کمبود نیرو و پرسنل در مدارس به دلیل اجرای طرج 3-3-6 و همچنین دادن اختیارات ویژه به مدیران ادارات شهرستان کاشان به علت بعد مسافت تا استان اصفهان خواستار رسیدگی این موضوع شد که استاندار اصفهان نیز قول مساعد داد تا در جلسه شورای اداری استان اصفهان این مشکل را برطرف کند .

جاوری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  شهرستان‌کاشان نیز خواستار رفع مشکلات  تپه‌سیلک و تخصیص اعتبار برای نگهداری باغ فین‌کاشان شد که مقرر شد معاون عمرانی  استانداری اصفهان این مشکل را نیز برطرف کند .

درادامه سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان دادن صد هکتار از زمین‌های فتح‌المبین را در قبال آزادسازی تپه‌های سیلک به دلیل  بالابودن ارزش ریالی منطقه ‌سیلک مقرون به صرفه ندانست و گفت: زمین اختصاص یافته در فتح‌المبین  تنها  قابلیت آزادسازی 30 درصد از تپه‌های سیلک را دارد. استاندار اصفهان نیز قول مساعد داد تا این موضوع درجلسه آتی کمیسیون ماده 5 استان مطرح شود تا مجددا زمین اختصاص داده شود .

در ادامه نیکنام رئیس زندان‌ کاشان نیز تعامل دستگاه‌های خدماتی برای همکاری در اجرای آبرسانی، برق‌رسانی و گازرسانی و تقسط در دادن اشتراکات این خدمات در ساختمان جدید زندان کاشان و همچنین تسریع  در اتمام  این ساختمان را خواستار شد که مسئولان ادارات برق، گاز و آب کاشان نیز براساس دستور استاندار اصفهان قول مساعد را در این زمینه دادند و مقرر شد اختصاص بودجه جهت تسریع اتمام زندان کاشان نیز از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود.

عرب‌بیگی مدیریت اداره برق کاشان نیز سرقت  سیم‌های مسی  شبکه‌برق در روستاها و شهرهای کاشان و آران و بیدگل را روبه افزایش عنوان کرد و گفت: هرچند خدمات نیروی انتظامی شهرستان کاشان در دستگیری سارقان کارساز و قابل تقدیر است ولی نیازمند عزمی جدی دراین زمینه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز