خبرگزاری کار ایران

رئیس زندان کاشان خبرداد:

جشنواره فرهنگی- ورزشی کارکنان زندان‌های استان اصفهان در کاشان برگزار می‌شود

کد خبر : ۳۴۱۴۹۹

رئیس زندان کاشان از برگزاری جشنواره فرهنگی- ورزشی کارکنان زندان‌های استان اصفهان گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، "الله بخش نیک نام" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این جشنواره با حضور یک صد و 67 ورزشکار در پنج رشته ورزشی والیبال، تنیس روی میز، دارت، طناب کشی و آمادگی جسمانی برگزار می شود.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات که برای دومین سال به میزبانی کاشان انجام می شود، 9 تیم والیبال، 14 نفر در رشته تنیس روی میز ، 15 نفر دارت و 12 نفر در رشته طناب کشی شرکت دارند.

وی افزود: این جشنواره که از روز چهارشنبه هفتم بهمن در مجموعه ورزشی دانشکده فنی شهید رجایی کاشان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، کارکنان زندان‌های کاشان، اصفهان، مبارکه، خمینی شهر، شهرضا، زرین شهر، فریدن، خوانسار، گلپایگان، نایین و اداره کل زندان‌ها شرکت دارند.

وی اظهار داشت: حضور در گلزار شهدا و میثاق با شهیدان و دیدار از آثار تاریخی و فرهنگی کاشان از جمله برنامه های این جشنواره است.

نیکنام گفت: برگزیدگان این جشنواره، در مسابقات کشوری کارکنان زندان‌های کل کشور شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز