خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته گردشگری کاشان خبر داد:

رونمایی از پایگاه اینترنتی "کاشان‌مپ" در ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۹۳۵

دبیر کمیته گردشگری الکترونیک شهرستان کاشان، از رونمایی فاز نخست پایگاه اینترنتی کاشان مپ (kashanmap.ir) به 2 زبان فارسی و انگلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان،«علیرضا عبداله زاده»در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: کاشان مپ، نقشه زنده‌ای از کاشان است که در دو بخش گردشگری و شهری تهیه و تنظیم شده و امیدواریم فاز بعدی آن نیز تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی، معرفی نقاط تاریخی، گردشگری، تفریحی و خدماتی، فروشگاه‌های مرتبط با این صنعت، معرفی مراسم ‌های ملی و مذهبی، معرفی مشاهیر و مفاخر و همچنین نکات روز برای گردشگران را در بخش گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: مشاهده تمام نقاط شهری، اصناف، مراکز خدماتی، شرکت‌ها و کارخانه‌ها و همچنین ارگان‌های دولتی در بخش شهری تعریف شده است.

به گفته وی، هر نقطه به موقعیت مکانی دقیق آن روی نقشه مورد نظر متصل شده و به همراه نرم‌افزار موبایل هوشمند کاشان مپ به‌راحتی قابلیت جستجو و استفاده را دارد.

دبیر کمیته گردشگری الکترونیک شهرستان کاشان تصریح کرد: کاشان مپ با تشخیص موقعیت مکانی کاربر از طریق موقعیت‌یاب (GPS) به ‌عنوان مبدأ و انتخاب مقصد به اختیار گردشگر مسیر کروکی آن را به همراه مسافت و زمان معمول جهت طی کردن مسیر، برای کاربر ترسیم کرده و پیشنهاد‌های ویژه‌ای را برای گردشگران هنگام سفر و برای شهروندان کاشان جهت امور شهری پیشنهاد می دهد.

عبداله زاده، با اشاره به اینکه این طرح با حمایت معاونت گردشگری شهرداری کاشان اجرا شده است، افزود: فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، نمایش مسیر حمل نقل شهری و بین‌شهری و تور مجازی از دیگر طرح‌های ویژه‌ در«کاشان مپ» است.

وی خاطر نشان کرد: نسخه نهایی این پروژه در قالب نرم افزار ویژه گوشی های هوشمند (Android) از طریق دستگاه‌های وای فای مستقر در بناها، برای گردشگران قابل دسترس خواهد بود .

عبداله زاده در پایان گفت: امید است گام‌های ویژه‌ای در جهت زیر ساخت شهر الکترونیک و همچنین دولت الکترونیک، برای مردم با اصالت این دیار پرافتخار برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز