خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان خبرداد:

اعلام ویژه برنامه‌های آموزش و پرورش به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۶۰۸

مدیر آموزش و پرورش کاشان از آغاز ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان ماندگار امام خمینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، "محمود خدمتی" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در آستانه سالروز انقلابی بزرگ در تاریخ ایران و جهان قرار گرفته‌ایم که از لحاظ مردمی بودن، از نظر اهداف انقلاب، به جهت برخورداری از رهبری ممتاز و از نظر تحولی که در زندگی ایرانیان داشت، تحولی بی نظیر بود.

وی اظهار داشت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی، طرح مطالبات و آرمان‌های مردم از موضع دین توسط امام خمینی و یک رهبر دینی برای حاکمیت مردم بر سرنوشت خود بود و در قانون اساسی نیز بر آن تاکید شده است.

به گفته وی، آیین های ویژه نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی در مدارس شهرستان، تجلیل دانش آموزان از شهدای دوران انقلاب اسلامی در طول دهه فجر از جمله های برنامه های این ایام خواهد بود.

وی گفت: حضور خانواده شهدای انقلاب در مدارسی که به نام این شهدا نامگذاری شده است، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در 20 دبیرستان با حضور کارشناسان با موضوع ریشه ها و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، همایش دو روزه تجلیل از خادمان قرآن از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در مدارس کاشان است.

وی افزود: برپایی 40 جنگ فجر در کانونهای دانش آموزی، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز، همایش رای اولیها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی گرامیداشت دهه فجر و همایش اعضای سازمان دانش آموزی کاشان از جمله برنامه های دهه فجر مدارس این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: سومین مرحله اردوی راهیان نور با اعزام 400 نفر از دانش آموزان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس در 20 بهمن انجام خواهد شد.

خدمتی تصریح کرد: عزت و عظمت جامعه مرهون ایثار شهدا است و امروز دشمنان اسلام به دنبال حذف عزت دینی از کشورها هستند و آشنایی دانش آموزان با اهداف و دستاوردهای انقلاب، مهمترین ابزار برای مقابله با این توطئه ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز