خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اصفهان درکاشان

سالانه بییش از 12 میلیون شکایت در دستگاه قضایی ثبت شده است

رئیس دادگستری استان اصفهان کثرت دعاوی مطرح شده را یکی از نواقص موجود در دستگاه قضایی کشور عنوان کرد و گفت: سالانه بییش از 12 میلیون شکایت در دستگاه قضایی ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان « احمد خسروی وفا » رئیس کل دادگستری استان اصفهان پیش از ظهر امروز در افتتاح دفتر بازرسی  شهرستان کاشان ، ضمن تبریک  ایام الله دهه مبارک فجر ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نعمت ولایت مطلقه فقیه را از مهمترین نعمات و میراث گرانبهای  امام راحل  دانست و گفت : خدارا شاکریم در زمانی  به سرمی بریم که تحت امر ولایت فقیه  و خدمتگزار مردم  مسلمان که در جهان بی نظیر هستند می باشیم .

وی با بیان اینکه بنای سازمان بازرسی  این نیست که  اصل را بنای برمچ گیری  مدیران داشته باشد. گفت : وظیفه سازمان بازرسی ایجاد یک حلقه تعاملی قوی دراستانها وشهرستانها ی بزرگ تا بتوانندبا تقویت مدیران  بسیاری از خلا ها و مشکلات را شناسایی  ومرتفع کند.

رئیس اداره کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر بازنگری جدی تر  در بسیاری از حوزه ها با همکاری مدیران دستگاههای دولتی گفت :در بعضی از امور  باید به صورت ریشه ای مشکلات  بررسی شود تا ببینیم ایراد در کجا است.

ثبت 830 هزاررای در دستگاه قضایی استان اصفهان درسال گذشته

خسروی وفا ثبت 830 هزار رای در دستگاه قضایی استان اصفهان در سال گذشته را یک چالش جدی عنوان کرد و گفت : باید در نظام مقدس   جمهوری اسلامی ایران بررسی کنیم و ببینیم که  چر این همه تولید پرونده در دستگاه قضا داریم .

وی از رشد 9 درصدی  پرونده های  ثبتی قضایی  در استان اصفهان خبرداد و گفت : پیشنها د می کنم با توجه به تجربه سه دهه ای  که محمد دهقان در دادگستری شهرستان کاشان و استان اصفهان داشته است با بازنگری یک برنامه جدی را در دستورکار خود قرار دهند که چرا این همه تولید پرونده دردستگاه قضا داریم .

مرقانون درانتخابات اجرا خواهد شد

خسروی وفا اجرای  مر قانون را با توجه نزدیک شدن  به اتمام  زمان تایید صلاحیت کاندیداها و  ورود فضای انتخابات را به عنوان راهبرد اول دستگاه قضا مورد تاکید جدی قرار داد و خطاب به کاندیداها و هوادارانشان گفت : با توجه به اینکه اولین راهبرد دستگاه قضا در انتخابات اجرای مر قانون می باشد از بعضی طرفداران کاندیداها در تبلیغات  انتظار داریم که تذکرات قانونی را مورد توجه جدی قرار دهند .

رئیس اداره کل دادگستری استان اصفهان رصد تخلفات انتخاباتی را راهبرد دوم دستگاه قضا عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه تمام  تخلفات را رصد می کنیم از دستگاههای دولتی درخواست می شود از در اختیاردادن امکانات دولتی به نامزدها جدا پرهیز کنند .

در پایان این مراسم « محمد دهقان » رئیس بازرسی شهرستان کاشان ضمن تبریک  ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه تاسیس دفتر بازرسی در این شهرستان موجب اذدحام مراجعین زیادی خواهد بود از مدیران دستگاههای دولتی می خواهیم  براساس ماده 8 قانون در اسرع وقت پاسخگوی بازرسین این سازمان باشند .

 شایان ذکراست پیش از ظهر امروز  اولین دفتر بازرسی شهرستانی  کشور با حضور روسای سازمان بازرسی  و دادگستری استان اصفهان ، سرپرست و معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری  و مسئولین ادارات کاشان ، دادستانها و روسای دادگستری کاشان و آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

کد خبر : ۳۴۳۳۰۲