خبرگزاری کار ایران

فدایی مطرح کرد:

مهار و اطفاء 4 آتش‌سوزی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۷۹۵

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌کاشان گفت: اطفاء حریق مغازه، کارگاه فرش‌بافی، مرغداری و منزل مسکونی در کاشان توسط مامورین مهار واطفاء شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، روح ا... فدایی با اعلام این خبر افزود: در پی تماس گرفته شده با سامانه 125 سازمان در ساعت 11:39 جمعه (23 /11 /94) مبنی بر حریق در بازار مسگرها تیم‌های اطفائیه این سازمان سریعا به محل اعزام و آتش‌سوزی را مهار و از حریق گسترده جلوگیری کردند.
 
فدایی اضافه کرد: همان روز با اعلام حریق کارگاه قالی‌بافی واقع در شهرک‌صنعتی راوند کاشان که در ساعت 3:25 رخ داده بود، مامورین عملیاتی ایستگاه 3 در محل حاضر و آن را مهار کرده و از وقوع خسارت سنگین‌تر به محل، تجهیزات و مواد اولیه موجود جلوگیری به عمل آوردند.
 
وی در ادامه گفت: سومین حریق، در قسمت انبار منزل مسکونی که در بلوار گلستان کاشان در ساعت11:54 بوده رخ داده تیم اطفائیه ایستگاه دو این سازمان به محل اعزام و بلافاصله حریق را اطفاء کردند.
 
فدایی اضافه کرد: در ساعت 22:00 با اعلام حریق خودرو پژو206 در خیابان امام(ره) تیم اطفائیه ایستگاه یک این سازمان به محل اعزام و حریق را مهار و با اقدامات انجام گرفته از آتش سوزی مجدد جلوگیری کردند. علت این حوادث توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است و از تمام متصدیان واحدهای صنعتی می‌خواهیم با رعایت استانداردها، توصیه‌ها و ضوابط ایمنی لازم‌الاجرا در پیشگیری از وقوع این‌گونه حوادث را جدی گرفته و در اولین فرصت، وقوع سوانح را به شماره 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز