خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران کاشان خبر داد:

نمایشگاه گردشگری مجالی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۴۵۴

مدیرعامل شرکت عمران واحیای بافت فرسوده کاشان با تأکید بر فرصت اثربخش و ارزنده نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، حضور ویژه کاشان را در این نمایشگاه فرصتی ارزنده برای استفاده سرمایه‌گذاران، بهره‌برداران و سایر بخش های مرتبط با احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، مهدی هوشمندی نژاد با اشاره به رویکرد امسال این نمایشگاه پیرامون توجه به  خانه ایرانی اظهار داشت: یک سالن مجزا با مساحتی بالغ بر 3000 متر برای شناساندن ظرفیت های این حوزه اختصاص یافته است.

وی افزود: با تکیه بر استراتژی ارتباط با سرمایه گذاران و مخاطبان، فرصت های سرمایه گذاری و ظرفیت ها و توانمندی های موجود درکاشان در قالب معرفی بیش از 20 خانه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

هوشمندی نژاد تصریح کرد : با توجه به برگزیده شدن خانه های تاریخی کاشان به عنوان برترین مقاصد گردشگری از نگاه گردشگران خارجی در سال جاری، شرکت در این رویداد زمینه را برای معرفی بیشتر پتانسیل های دیار نخستین های جهان بویژه در حوزه اقامتگاه های سنتی فراهم خواهد آورد.

به گفته وی معرفی اولین نمونه و الگوی ساخت مسکن در بافت تاریخی کاشان متناسب با اصالت های معماری سنتی این شهر در کنار نمایش ماکت‌های بناهای فاخری چون خانه طباطبایی، از مهم‌ترین موارد قابل توجه در غرفه کاشان خواهد بود.

شایان ذکراست حضور شهرداری کاشان در غرفه 13 سالن 35 نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران به همت شرکت عمران واحیای بافت فرسوده کاشان و با مشارکت حوزه گردشگری و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و با همراهی اقامتگاه سنتی مهینستان راهب صورت گرفته است. 

این نمایشگاه از تاریخ 27 الی 30 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز