خبرگزاری کار ایران

با اعلام دبیرخانه جشنواره پایتخت کتاب ایران؛

کاشان به مرحله نیمه نهایی جشنواره پایتخت کتاب ایران راه یافت

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۶۸

با اعلام دبیرخانه دومین دوره جشنواره پایتخت کتاب ایران، شهرستان کاشان به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، جلسه تقدیر از ۱۵ شهر راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی دومین دوره پایتخت کتاب‌روز در سالن سرای کتاب موسسه خانه کتاب  تهران برگزار شد.

در این جلسه صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از مسئولان شهرهایی که در طرح پایتخت کتاب صاحب ایده هستند، گفت: امسال 99 شهر در طرح پایتخت کتاب شرکت کرده اند که 15 شهر به مرحله نیمه نهایی راه یافته اند و از این 15 شهر 5 شهر به عنوان شهر برتر ویک شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی خواهد شد.

در این جلسه مصطفی جوادی مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی از 36 طرح پایتخت کتاب کاشان دفاع کرد و با توجه به ظرفیت شهر فرهنگی کاشان گفت : مسئولین و متولیان فرهنگی شهر کاشان به طور خاص به موضوع کتاب توجه کرده اند وی اظهار امیدواری کرد با تعاملی که بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با شهرداری کاشان  و بخش خصوصی وجود دارد کاشان در سال 1395 تحول شگرفی در حوزه کتاب به وجود خواهد آمد.

مصطفی جوادی مقدم همچنین از مجموعه های فرهنگی و کلیه  افرادی  که در شهرستان کاشان ارائه طرح نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است شهرهای کاشان، نیشابور، یزد، اصفهان، شیراز، بوشهر، تبریز، دزفول، رامهرمز، رشت، سبزوار، شهرکرد، ری ، سیرجانو خورموج به مرحله نیمه نهایی داوری ها راه یافته اند.

گفتنی است مراسم اختتامیه جشنواره پایتخت کتاب ایران ١٧ اسفند با حضور معاون رئیس جمهوری، وزیر کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز