خبرگزاری کار ایران

با حضور ۸ تیم پیگیری می‌شود؛

توقف تیم فوتسال جوانان سازمان رفاهی ورزشی شهرداری کاشان در مسابقات اصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۹۷۷

مسابقات فوتسال جوانان شهرستان های استان اصفهان با حضور 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی از جمعه 30 بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، این دوره از مسابقات با حضور تیم های فوتسال آرمان و کویر ماهان از نجف آباد، امید خمینی شهر، نماینده فریدونشهر، آرمان سیلک و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، نوید و پاسارگاد لنجان  برگزار می شود.

در هفته نخست این دوره از مسابقات که در سالن امیرکبیر شهرستان کاشان برگزار شد، تیم های آرمان  سیلک کاشان با  نوید لنجان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با پاسارگارد لنجان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دیدار نخست، تیم آرمان سیلک کاشان با نتیجه  4 بر 2 در مقابل تیم نوید لنجان به برتری دست یافت و در دیدار دوم نیز تیم های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با پاسارگارد لنجان تساوی 4 بر 4 را رقم زدند.

هفته دوم این دوره از مسابقات تیم های شهرستانی آرمان سیلک با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان دوشنبه سوم اسفند ماه در سالن ورزشی شهدای بسیج این شهرستان به مصاف یکدیگر می روند.

تیم فوتسال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به سرپرستی محمد زارع، سرمربیگری محسن شعبانی و مربیگری علی آرشی اداره می شود.

بازیکنان این تیم مهدی افضلی، محسن قیصری، سجاد عفتی، محمدحسین یزدی، وحید جوشقانی، محمد مظفری، امید عابدی، مجتبی سلطانیان، حسن حسن زاده، امیر احمدیان، میلاد رسولی و محمدرضا زواررضا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز