خبرگزاری کار ایران

اکبر فرجی‌ارمکی:

حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی موجب تضمین امنیت‌اقتصادی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۹۹۶

کاندیدای مجلس‌دهم معتقد است حضورحداکثری مردم پای صندوق های رأی موجب تضمین امنیت‌اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود.

اکبر فرجی ارمکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درکاشان، حضور ضعیف مردم پای صندوق‌های رأی را موجب امیدوار شدن دشمنان اسلام و نظام، خصوصا دشمنان تکفیری دانست و گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی می‌تواند موجب ناامیدی استکبار جهانی شود.

کاندیدای مجلس دهم از حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل افزود: در 37 سال عمر انقلاب تجربه کرده‌ایم هر موقع دشمنان نظام احساس کردند حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی کمرنگ شده وارد صحنه شده‌اند و هر زمانی هم که احساس کردند حضور مردم پررنگ است عقب‌نشینی کرده‌اند.

عضو هیات‌علمی جهاد دانشگاهی دانشگاه‌تهران خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران با حضورشان در صحنه‌های مختلف سیاسی همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند و از تمامیت ارضی و ولایت‌فقیه حمایت کرده‌اند.

وی با تاکید بر حضور پررنگ مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چند عده‌ای از فرآیند انتخابات گلایه دارند ولی نباید اجازه بدهیم دشمنان نظام خوشحال شوند.

دارنده رتبه 3 کشوری در کنکور کارشناسی ارشد با تاکید برحفظ جایگاه ولایت‌فقیه گفت: جایگاه مقام ولایت‌فقیه و استحکام نظام موجب ترقی و شکوفایی کشورمان در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی درعرصه های بین‌المللی می شود .

فرجی اجرایی‌شدن برجام را حاصل تلاش شبانه‌روزی تیم هسته‌ای کشورمان و همگرایی پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید از فرصت ایجاد شده در برجام سرمایه‌گذاران خارجی را برای سرمایه‌گذاری در کشورمان متقاعد کنیم.

داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری در سرمایه‌گذاری خارجی باید مراقب نفوذ دشمنان باشیم، یادآوری کرد: کشورهایی که در دوران تحریم در کنار ملت ایران بوده اند، حساب‌شان جدا است، لذا امیدوارم بتوانیم از این فرصت تاریخی فراهم شده نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم.

فرجی مهمترین مشکل شهرستان کاشان را بیکاری حجم بالای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد و گفت: بایستی در این راستا نمایندگان با قانونگذاری جامع در مجلس شورای اسلامی دولت را موکلف به حل این معضلات کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز