خبرگزاری کار ایران

عضو هیات اجرایی انتخابات کاشان خبر داد:

ساداتی‌نژاد رای اول کاشان را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۸۳۲

عضو هیات اجرایی انتخابات کاشان با اشاره به مشارکت 57 درصدی مردم ولایتمدار کاشان در دهمین دوره انتخابات مجلس از انتخاب ساداتی‌نژاد به عنوان رای اول این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان ، سید مهدی واجدی دقایقی قبل پس از پایان شمارش آرای 204 صندوق اخذ رأی حوزه انتخابیه کاشان و دو بخش برزک و نیاسر در ستاد انتخابات کاشان در محل فرمانداری این شهرستان درگفت و گو با خبرنگاران گفت: از مجموع 120 هزار و 210 آرای مأخوذه سیدجواد ساداتی‌نژاد 52 هزار و 899 رای، حسن فدایی 46 هزار و 6 رای، محمد حسن قدیری ابیانه 10 هزار و 545 رای، سید احمد جهانتاب 22هزار و 61 رای ، ابراهیم راحمی نوش آبادی 1697 رای ، حسن قاسم‌زاده رای 1447، حسین فخره 1083 رای، اکبر فرجی ارمکی 253 رای، سید احمد مصطفوی کاشانی 833 رای، حسین مهرآبادی آرانی 201 رای، غلامحسین صدیفیان 325 رای، ابوذر طوقانی 315 رای، سید روح الله حسینی کاشانی 444 رای، عباس انصاری 262 رای، محمود امامیان دهقی 917رای و حسن ابوالحسنی آرانی 722 رای را به نام خود ثبت کردند.

وی با اشاره به اعلام نهایی آمار آرای ماخوذه پس از اعلام نتایج حوزه انتخابیه آران و بیدگل افزود: 1700 نفر عوامل اجرایی در این دوره از انتخابات در کاشان فعالیت داشتند.

به گفته وی، در مجموع، 297 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل پیش بینی شد که از این تعداد 245 شعبه ثابت شهری و 12 شعبه سیار شهری، 24 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار روستایی بود.

عضو هیات اجرایی انتخابات کاشان شمار افراد واجد شرایط رای در این حوزه انتخابیه را حدود 238 هزار نفر یادآورشد و گفت:5500 نفر از این تعداد رای اولی ها بودند.

واجدی در پایان شمارش آرای خبرگان در حوزه انتخابیه کاشان را نیز تا ساعتی دیگر خاطرنشان کرد و گفت: نتیجه نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نیز پس از اعلام نتایج شهرستان آران و بیدگل و توابع آن تا ظهر مشخص و اعلام می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز