خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور

برگزاری مسابقات رایانه‌ای گامی در تولید این بازیها منطبق بر فرهنگ ملی است

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری مسابقات رایانه‌ای دردانشگاه آزادکاشان گام مهمی در تولید بازی‌های رایانه‌ای منطبق بر فرهنگ مذهبی وملی است.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان «ابراهیم واشقانی» در حاشیه بازدید از چهارمین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در سالن سپیده دانشگاه آزاد اسلامی کاشاندر گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ‌ «برگزاری این مسابقات گام مهمی در تولید بازی‌های رایانه‌ای منطبق بر فرهنگ مذهبی و ملی است که واحد کاشان توانسته است سه دوره را با موفقیت برگزار کند.» معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه اظهار کرد: «این نوع رخدادهای علمی اصولا دانشجویان ما را به ویژه نسل جوان را آماده می‌کند که توانمندی‌های خود را به صحنهٔ رقابت بیاورد. نفس رقابت‌های علمی، خود یک ارزش است.»

وی اضافه کرد: «موضوع بازی‌سازی‌های رایانه‌ای زمینه‌ساز رشد و شکوفایی خلاقیت و نوآوری جوانان ما می‌شود و به عبارتی ذهن آن‌ها را برای فعالیت‌های پژوهشی آماده می‌کند. اگر این موضوع درست هدایت شود می‌تواند کمک بزرگی به مسائل فرهنگی و آموزه‌های ملی باشد. این موضوع می‌تواند به عنوان ابزار سرگرمی، باعث رشد و بالندگی نسل جوان ما بشود.»

واشقانی گفت: «بچه‌ها بسیار فعال بودند و همانطور که مشاهده می‌کنید بدون خارج شدن از محیط باید بازی خود را در حداقل زمان حاضر کنند. واقعا جای تبریک دارد به همهٔ دوستان از نفرات بر‌تر تا همهٔ عزیزانی که با جسارت در عرصه ملی حضور پیدا کرده و خود را برای گام‌های بلند و آینده‌ساز آماده می‌کنند.»

وی از همکاران خود در واحد دانشگاه آزاد کاشان نیز بابت برگزاری این مسابقات تشکر کرد.

کد خبر : ۳۵۴۵۵۴