خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان مطرح کرد:

ظرفیت‌های فرهنگی کاشان باید در سطح جهانی معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۲۴۵

شهردار کاشان با اشاره به ضرورت بکارگیری تدابیر لازم از سوی شهرداری‌های این منطقه برای معرفی ظرفیت ها در سطحی فراملی، گفت : باید با یاری یکدیگر شهرهای این منطقه را در سطحی فراملی به جهانیان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم رضوی در مراسم افتتاح شرکت گردشگری میقات  تمدن آریا در حضور جمعی از شهرداران منطقه فرهنگی کاشان افزود : شرکت گردشگری میقات تمدن آریا با عضویت شهرداران 14 شهر منطقه فرهنگی کاشان، حاصل خرد جمعی و تصمیم مناسبی بود که از انتهای سال 93 با برگزاری جلسات مختلف در شهرهای مختلف کلید خورد تا طی ماه های اخیر در نهایت به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر تبصره 36 برنامه ششم توسعه تصریح کرد : با توجه به محدودیت منابع و سرمایه های ریالی، برنامه های دولت به گونه ای پیش بینی شده که شهرداری ها در حوزه میراث فرهنگی ورود پیدا کنند.

به گفته ناظم رضوی سال 94 به اذعان استانداری ها، سال سختی از نظر محدودیت منابع مالی برای شهرداری ها رقم خورد که در سال جدید انتظار آن می رود تا رونق اقتصادی به همه حوزه های شهری باز گردد.

ظرفیت‌های فرهنگی کاشان باید در سطح جهانی معرفی شود

کلیددار شهر با برشمردن ضرورت شروع فعالیت های این شرکت گردشگری در سال جدید تبیین کرد : اصرار ما در رابطه با راه اندازی این شرکت گردشگری در سال جدید فتح بابی برای شروع تعاملات بین شهری و الگوگیری شهرها از این نوع مدل همکاری بوده است.

ناظم رضوی افزود : محدوده جغرافیایی فعالیت شرکت گردشگری میقات تمدن آریا، محدوده ویژه ای است که در کشور از نظر تعداد و تنوع موضوعات نادر است، لذا نیاز بود که این موضوعات و فرصت ها به گونه ای یکپارچه با هدف بالابردن ضریب ماندگاری گردشگران معرفی شود.

وی ادامه داد : یکی از خصوصیات این منطقه، موقعیت برتر جغرافیایی آن در دسترسی آسان از طریق پایتخت و قرارگیری بین کلانشهرهای مهم کشور است، از این رو اعضای این شرکت باید با تدارک زیرساخت های لازم در شهرهای خود، جامع ترین و معتبرترین شرکت در بعد جذب سرمایه های سرگردان با هدف ارتقای خدمت به گردشگران داخلی و خارجی را رقم بزنند.

عضو مجمع شهرداران آسیایی تصریح کرد : با توجه به فرصت های زمانی موجود در تقویم گردشگری منطقه فرهنگی کاشان، تمامی ماه های سال باید همچون نوروز شاهد استقبال گسترده گردشگران از جاذبه های چهارفصل این منطقه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز