خبرگزاری کار ایران

مدیر مجموعه شهر زیرزمینی نوش‌‌آباد خبرداد:

اجرای برنامه‌های شاد و خاطره‌انگیز در شهر زیر زمینی نوش‌آباد

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۴۰

مدیر مجموعه شهر زیرزمینی نوش‌‌آباد از اجرای برنامه‌های جدیدبه منظور ایجاد خاطره ای شاد برای گردشگران در ایام نوروز در این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، عباس شافعی با بیان این‌ که به این منظور و در نخستین اقدام یک گروه تئاتر سه نفره در این روزها در دالان‌های شهر زیرزمینی برخی از رویدادهای شهر زیرزمینی را برای مردم به صورت نمایشی اجرا می‌کنند، هدف این برنامه را باز زنده‌سازی اتفاقات گذشته و زندگی مردم در شهر زیرزمینی برای مسافرین و همچنین ایجاد جاذبه برای گردشگران عنوان کرد.

شافعی با تاکید بر این‌که ایجاد ارتباط ملموس بین پیشینه تاریخی بناها‌ با ذهن گردشگران یکی از نیازهای اساسی گردشگری امروز است، از استفبال خوب گردشگران مجموعه شهر زیرزمینی از این برنامه‌ها خبر داد.

وی اضافه کرد: این گروه نمایشی هر روز تا ۱۳ فروردین با ۴ سکانس در شهر زیرزمینی نمایش خود را اجرا خواهند کرد.

وی افزود: این تجربه پس از اجرای اپرای تخت جمشید در سال های قبل از انقلاب که به صورت نور و صدا برگزار می شد برای اولین بار در سطح بناهای تاریخی کشور با اجرای زنده بازیگران انجام می شود که بررسی و تحلیل نتایج و تاثیر آن بر گردشگران در برنامه ریزی های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیر شهر زیرزمینی نوش‌آباد همچنین از تور کویرنوردی نوش‌آباد، که هر روز عصر ساعت ۱۶ از نوش‌آباد حرکت می‌کند و گردشگران حدود دو ساعت با کویر و زندگی در آن از نزدیک آشنا می‌شوند، خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز