خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان شهرداری کاشان خبر داد:

استقبال‌پرشور گردشگران نوروزی از سیرک بین‌المللی‌آذربایجان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۹۲۹

مدیرعامل سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری کاشان، از استقبال پرشور گردشگران نوروزی و شهروندان کاشانی از سیرک بین المللی آذربایجان در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مجتبی رضازاده گفت: سیرک بین‌المللی آذربایجان با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی و بین المللی از 27 اسفند 94 آغاز شده و تا 31 فروردین ادامه دارد.

وی از حضور 70 درصدی گردشگران و میهمانان نوروزی جهت دیدن این ویژه برنامه هیجان انگیز، شاد، متنوع و جذاب خبر داد و اظهار داشت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی برای شهروندان کاشانی و گردشگران نوروزی، سیرک بین المللی آذربایجان با حضور هنرمندان چهار کشور ایران، روسیه و کنیا در کاشان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: سیرک بین المللی آذربایجان هر روز در 2 سانس ساعت 18 و 21 در چادر اختصاصی سیرک واقع در بلوار دانش اجرا می شود.

رضازاده یادآور شد: سیرک بین المللی آذربایجان به عنوان بزرگ ترین و مجهزترین سیرک حال حاضر در ایران است که با حضور آرتیست‌هایی از ایران، آذربایجان و روسیه با مدیریت فرهاد ذاکری و اجرای الکس (ALEX) هنرمند بین المللی سیرک آذربایجان در کاشان برگزار می شود.

وی، بندبازی، تک چرخ سواری بر روی بند،  شعبده و تردستی، دلقکی، عملیات رنجر، رکورد جهانی قرقره، حرکت نمایشی ترامپولین، آکروبات، حرکت ریملی، آکروبات هوایی را از جمله برنامه های اجرا شده در این سیرک برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز