خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۱۲ تیم؛

گلاب سرمد قهرمان مسابقات والیبال ساحلی جام نوروز شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۸۷۲

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از قهرمانی تیم والیبال گلاب سرمد در مسابقات جام نوروز این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، سجاد مظفری تبار گفت: چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی به مناسبت گرامیداشت شهدای فین با حضور 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی بصورت دوره­ای از روز چهارشنبه 4 فروردین در زمین ساحلی فین بزرگ آغاز شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تیم های والیبال امامزاده هادی(ع)، شهدای عارف، گلاب سرمد، فرش البرز، شهید اردهال، شهید رزاقی، شهید صانعی، حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع)[الف و ب‌] وموسسه فرهنگی ورزشی محتشمی[الف، ب و ج‌]  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیر ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: پس انجام 34 بازی دراین دوره از مسابقات، تیم های والیبال گلاب سرمد و موسسه فرهنگی ورزشی محتشمی(ج) به فینال مسابقات صعود کردند که تیم والیبال گلاب سرمد توانست  با نتیجه 2 بر 1  به پیروزی دست یافته و مقام اول مسابقات را کسب کند.

مظفری تبار گفت: تیم های والیبال موسسه فرهنگی ورزشی محتشمی(ج) و موسسه فرهنگی ورزشی محتشمی (الف) به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی، با اشاره به اینکه این مسابقات به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری هیات والیبال کاشان برگزار شد خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به تیم های اول تا سوم کاپ، مدال، حکم و جوایز اهدا شد و از پیشکسوت ورزش نیز تقدیر شد.

گفتنی است: تیم والیبال گلاب سرمد آقایان علی پناهنده و سهیل سعیدی، تیم دوم والیبال موسسه فرهنگی ورزشی محتشمی(ج) آقایان علی گیلاسی و سروش سعیدی و تیم سوم مسابقات تیم والیبال موسسه فرهنگی ورزشی محتشمی (الف) آقایان نادر باغشیخی و مظاهر سلطانی نقش آفرینی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز