خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان

دیپلماسی رسانه‌ای گامی برای برندسازی کاشان به عنوان " شهر خانه "

شهردار کاشان گفت: دیپلماسی رسانه‌ای می‌تواند کاشان را به عنوان "شهر خانه" در جهان معرفی کند.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، سیدمحمد ناظم رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید و پخش مستند" کاشان، شهرخانه‌های ایران" از شبکه‌های سیما ویژه نوروز 95، اظهار کرد: این مستند فاخر به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در قالب ساخت نماهنگ از 10 خانه تاریخی کاشان از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده بود.

وی افزود: این مجموعه به صورت کاملا حرفه‌ای، با فرمت "اچ دی" و به صورت تصویربرداری هوایی انجام شده است که امیدواریم علاوه بر استمرار پخش آن در شبکه‌های استانی، شاهد بازپخش آن در شبکه‌های برون مرزی همچون جام جم، سحر و پرس تی وی باشیم.

ناظم رضوی ادامه داد: این اقدام علاوه بر معرفی و برندسازی کاشان به عنوان شهر خانه، زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری درباره مرمت و احیای خانه‌های سنتی، بازآفرینی شهری و به تبع آن رونق و پویایی هرچه بیشتر اقتصاد این شهر فراهم خواهد آورد.

عضو مجمع شهرداران آسیایی با مثبت ارزیابی کردن تاثیر رسانه و تبلیغات رسانه‌ای در توسعه گردشگری، با ذکر مثالی این‌گونه تبیین کرد: مالزی به عنوان یکی از کشورهای آسیایی پیشرو در برگزاری جشنواره‌های مختلف، بنابر آمار، سالانه بالغ بر 300 میلیون دلار را برای معرفی جاذبه‌های خود از شبکه‌های رسانه‌ای مختلف هزینه می‌کند.

ناظم رضوی اظهار امیدواری کرد: در موسم اردیبهشت هم کاشان همچون نوروز خود را برای میزبانی از این میهمانان فصلی مهیا کند.

کد خبر : ۳۵۸۱۱۶