خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهرکاشان :

توسعه پایدار بدون حضور بانوان شکل نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۲۱۸

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان اظهار داشت : شواهد نشان می دهد که شهرنشینی می‌تواند فرصت های فراوانی را برای توسعه جوامع پایدار فراهم آورد که نیل به این هدف بدون حضور بانوان شکل نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حسین حیدریان» شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از بانوان شهرداری کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور دو جانبه زنان در فعالیت های جامعه گفت: زحمات بانوان در جامعه مضاعف بوده، لذا ارج گذاری از آنان هم باید مضاعف باشد.

وی افزود : بانوان هم در خانواده و هم در حوزه مسئولیت های اجتماعی حضوری دو جانبه دارند. بحث زن و توسعه کشور در یک نگاه کلی در مقاطع مختلف فراز و نشیب های بسیاری داشته است.

حیدریان ادامه داد : در نظام جمهوری اسلامی حضور بانوان در عرصه های اجتماعی با حفظ و صیانت از کانون خانواده همراه بوده، پس این حضور گسترده می طلبد که از حضور بانوان در مجموعه مدیریت های شهری و شهروندی استفاده کنیم. لذا نگاه شهردار و شورای اسلامی شهر نیز در این راستا شکل می گیرد.

وی تصریح کرد : زنان از یک طرف نیمی از جامعه را به صورت مستقیم تشکیل می دهند و از طرف دیگر در قالب مادر یا همسر به تکمیل پازل نیم دیگر جامعه می پردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه فرصت های فراوانی در شهرها برای آموزش و مشارکت اجتماعی بانوان در فعالیت های متناسب با روحیه آنان وجود دارد، خاطر نشان کرد: شهرهایی که دارای عملکرد مدیریتی مطلوب هستند، می توانند مدلی از حضور جدی تر زنان در مشاغل متناسب با روحیه آنان و به صورتی پررنگ تر داشته باشند.

حیدریان در پایان با تحسین اقدامات شهردار کاشان در طول دو سال خدمت اظهار امیدواری کرد : برای تمامی بانوانی که مجموعه مدیریت شهری را یاری می‌کنند توفیق روز افزون را از خدای منان آرزومندم.

گفتنی است آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری کاشان به مناسبت هفته زن با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و برخی مدیران ستادی همراه با برنامه های شاد و متنوع همچون مسابقه جمله سازی، اجرای موسیقی پاپ و سنتی، نمایش طنز و دیگر  برنامه های جذاب در خانه تاریخی نگین برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز