خبرگزاری کار ایران

رییس اورژانس منطقه کاشان خبر داد

کاهش 27 درصدی ماموریت‌های تصادفات جاده@ای اورژانس در تعطیلات نوروزی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کاهش 27 درصدی ماموریت‌های تصادفات جاده‌ای اورژانس در تعطیلات نوروزی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سّید محمّد حسین مکّی،با اشاره به کاهش 40 درصدی مصدومان حوادث تصادفی جاده‌های مواصلاتی زیر مجموعه دانشگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: طرح نوروزی اورژانس امسال از تاریخ 25 اسفند سال 94 آغاز و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

مکی تصریح کرد: در این مدت نیز، خوشبختانه شاهد کاهش 40 درصدی تعداد افراد مصدوم شده در تصادفات جاده‌ای در کل راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بوده‌ایم.

وی، با اشاره به کاهش سه و نیم درصدی تصادفات جرحی منجر به حضور اورژانس فوریت‌های پزشکی در داخل شهرهای زیر مجموعه دانشگاه در این مدت،  ادامه داد: در این زمان مصدومان نیز در شهرها حدود 10 درصد کاهش یافته‌اند.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: باتوجه به کاهش ماموریت‌های تصادفی شهری و جاده‌های مواصلاتی، متاسفانه با افزایش یک و نیم برابری تعداد فوتی‌ها نسبت به سال گذشته،  امسال در جاده‌های شهرستان کاشان 5 مورد فوت در صحنه به دلیل شدت حادثه داشتیم.

کد خبر : ۳۵۸۴۵۲