خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی سفر کاشان:

مراکز اقامتی کاشان بدون هیچ‌گونه شکایتی خدمات‌دهی کردند

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۸۱۴

مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان از عملکرد موفق این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حجت اله ناصحی پور اذعان داشت: با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته، گردشگران و میهمانان نوروزی از سفر به شهرستان کاشان کاملا ابراز رضایت کردند.

ناصحی پور افزود: با توجه به تشدید بازرسی ها به صورت گشت‌های مشترک با همکاری اداره صنعت، معدن، تجارت، بهداشت،تعزیرات و اداره اماکن عمومی و نیز گشت های انفرادی و تداوم این بازدیدها در ایام نوروز موجبات رضایتمندی صد در صدی میهمانان مقیم در مراکز اقامتی و پذیرایی را فراهم آورد .

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، موفقیت ستاد را مرهون برنامه‌ریزی های مدون در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی و تلاش شبانه روزی تمامی مسئولان کمیته‌های عضو ستاد دانست و هم افزایی و هماهنگی بین سازمانی را در استقبال شایسته از میهمانان نوروزی را بی نظیر عنوان کرد.

ناصحی پور، اقدام در خصوص اجرای برنامه‌های ترافیکی و انتظامی شهرستان، تامین امنیت میهمانان، اصلاح معابر، تامین نیازهای کمیتی اقامتی، ایجاد کمپینگ‌های موقت، اجرای طرح خانه مسافر، تهیه و چاپ اقلام تبلیغی گردشگری، آماده سازی محورهای گردشگری و ابنیه تاریخی، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و گردشگری، تهیه و تدوین آمارهای مربوطه، اجرای برنامه های خاص فرهنگی، استقرار راهنمایان گردشگری در ابنیه تاریخی و اجرای طرح خانه مسافر از جمله اقداماتی بود که در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر برنامه ریزی و به نحو مطلوبی انجام پذیرفت.

ناصحی‌پور استمرار فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر را در فصل گلاب‌گیری شهرستان کاشان عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه های ویژه ای نیز مخصوص ایام مذکور در دستور کار ستاد قرار دارد .فصل گلاب گیری شهرستان از اواسط اردیبهشت  تا اواسط خرداد ماه با توجه به شرایط اقلیمی منطقه ادامه می یابد .

وی در پایان ضمن قدردانی از تمامی عوامل و اعضاء ستاد خصوصا" اعضاء کمیته‌های ستاد که با همدلی توانستند کارنامه موفقی را از استقبال میهمانان نوروزی در شهرستان کسب کنند، به طور ویژه تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز