خبرگزاری کار ایران

فرمانده گروه ۸۴ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل خبر داد

اجرای 200 برنامه فرهنگی به مناسبت روز ارتش در منطقه کاشان بزرگ

فرمانده گروه ۸۴ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل از اجرای200 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی به مناسبت روز ارتش در کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، سرهنگ «مجتبی مصطفی‌زاده» ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، به فلسفه وجودی روز ارتش اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ارتش تنها نهاد سازمان یافته اوایل انقلاب اسلامی  بود که دشمن در صدد انحلال آن بود تا بتواند به راحتی در کردستان و جاهای دیگر به انقلاب ضربه بزند امام با نامگذاری این روز( 29 فروردین ) ارتش را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه ارتش در راستای پاسخگویی حسن نیت و اعتمادی که به این نهاد داشت، با پرچمداری  امیر شهید صیاد شیرازی  تلاش‌هایش را در ترکمن صحرا، کردستان  و دیگر مناطقی که دشمنان اقدام به راه‌اندازی جنگ داخلی کرده بودند آغاز کرد.

سرهنگ مصطفی‌زاده  یادآورشد: ارتش توانست  در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم 48 هزار شهید دین خود را به خوبی به امام، انقلاب و امت شهید پرور ایران ادا کند.

فرمانده گروه ۸۴ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل، اظهار کرد: گرامی‌داشت یاد شهید صیاد شیرازی  و شهدای ارتش در منطقه فرهنگی کاشان بزرگ، دایر کردن ایستگاه‌های صلواتی،اجرای صبحگاه مشترک، تقدیر از سربازان نمونه، اعزام سخنرانان مختلف به مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با آیت الله نمازی و آیت الله  موسوی امامان جمعه شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، غبارروبی مزار شهدای  کاشان و آران و بیدگل و دیدار با خانواده معظم شهداء از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به مناسبت روز ارتش در منطقه فرهنگی کاشان بزرگ و آران و بیدگل  برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۳۵۹۳۲۵