خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد کاشان:

صرفه‌جویی بهترین درآمد برای مجموعه دانشگاه آزاد است

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۶۱

معاون اداری مالی دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان گفت : صرفه جویی بهترین درآمد برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محققی در همایش مدیران و مسئولان مالی دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان که با حضور  میرطاوسی رئیس شورای اداری این استان در سالن اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد، از دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان بعنوان اولین واحد استانی که توانسته نقش تاثیرگذاری در توسعه علمی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان کاشان داشته باشد نام برد و گفت :  یقین داریم با توسعه تحصیلات تکمیلی و ایجاد رشته های گروه پزشکی این نقش آفرینی بیشتر از قبل نمایان خواهد شد .

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد واحد کاشان در ادامه به نقش مدیریت مالی در واحد ها اشاره و عنوان کرد: اگر این مدیریت به خوبی در بخش های هزینه ای و نسبت های هزینه ای انجام شود ادامه حیات واحدهای دانشگاهی شرایط بهتری خواهد داشت .
 
وی با اشاره به این که واحد کاشان توانست در سال گذشته عملکرد مالی قابل قبولی داشته باشد این موفقیت را حاصل تلاش مجموعه دانشگاه و نیز صرفه جویی در بخش های هزینه ای دانشگاه دانست و از صرفه جویی بعنوان اولین منبع درآمدی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نام برد.
 
محققی در پایان مهمترین اولویت واحد کاشان در سال 95 را افزایش درآمد غیرشهریه ای برشمرد و اظهار داشت در همین راستا تاکنون چندین تفاهم نامه همکاری با صنایع و موسسات صنعتی منعقد و یا درحال مذاکره هستیم.

قابل ذکر است در ابتدای این مراسم از خدمات مجید شاکریان مدیر مالی واحد کاشان که به افتخار بازنشستگی نایل گردیدند با اهدای لوح تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز