خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد کاشان در گفت و گو با ایلنا خبرداد:

تصویب رشته‌های تبدیل انرژی و انرژی‌های نو در مقاطع ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۸۱

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان گفت: این دانشگاه با تصویب رشته های تبدیل انرژی و انرژی های نو درمقاطع ارشد و دکترا سعی دارد تا علم و فرهنگ مصرف انرژی های نو را درجامعه گسترش بیشتری بدهد.

به گزارش ایلنا، « مهدی اخباری » در حاشیه اولین  کنفرانس ملی انرژی و معماری در این دانشگاه ، محورهای برگزاری این همایش را  سیستم  نوین های تاسیساتی و منابع  انرژی های نو عنوان کرد و گفت: یقینا استفاده های بی رویه کنونی از انرژی های  فسیلی می تواند عوارض زیادی را در آینده برای  بشر و سلامتی فیزیولوژیکی روانی بشر بوجود بیاورد.

 وی با بیان اینکه برگزاری این کنفرانس یقینا منشا خیر و برکت خوبی خواهد بود، افزود : استفاده  از انرژی های نو می‌تواند تبعات این مصرف را کاهش دهد وحتی به صفر برساند.

وی با بیان اینکه انرژی خورشید روزانه بیش از 5 برابر نیاز کنونی  بشر به انرژی را تامین می کند گفت : درحالی که این موهبت الهی بر همه دنیا می تابد و کشور ایران نیز جزء ده کشور برتر در این زمینه است یقینا توجه به این  منابع انرژی می تواند تعامل انسان با طبیعت را برای سال‌های بیشتری امان پذیر کند و سلامتی فیزیولوژیکی و روانی انسان را تضمین کند. 

رئیس برگزاری اولین کنفرانس ملی انرژی ومعماری در دانشگاه آزادکاشان، هدف عمده این کنفرانس را آشنایی صنعتگران با سیستم های نوین  تاسیساتی به منظور افزایش راندمان کاری و تغییر نوع مصرفی انرژی عنوان کرد وگفت :  هدف دیگر برگزاری این کنفرانس  آشنایی دانش آموختگان  و دانشجویان با انرژی های منابع نو است.

وی افزود : دانشجویان با  این  آشنایی ها می توانند کمک کند به  اینکه بتوانیم سال‌های بیشتری  محیط زیست را برای زندگی مهیا نگه داریم .

شایان ذکراست اولین کنفرانس ملی انرژی و معماری در دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان با حضور صنعتگران اساتید دانشگاه‌های  سراسر کشور همراه با دو سالن تخصصی سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات لوازم خانگی درحال برگزاری است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز