خبرگزاری کار ایران

ناظم‌رضوی:

راه‌های مواصلاتی منطقه کاشان زیرساخت کلیدی توسعه شهر است

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۴۴

شهردار کاشان گفت: راه‌های مواصلاتی منطقه کاشان زیرساخت کلیدی توسعه شهر برای جذب گردشگر و ورود سرمایه‌گذار است

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم‌رضوی، در نخستین نشست هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی منطقه فرهنگی کاشان بزرگ در شواری‌شهر کاشان گفت: ایجاد راه‌های مواصلاتی یکی از اهداف و سیاست‌های اصلی شهرداری ها در توسعه شهر و بسترهای مناسب برای پیشرفت و آبادانی شهرها است.

وی با تشریح مشکلات و موانع اجرایی پروژه‌های راه به عنوان زیرساخت کلیدی توسعه شهر گفت: مشکلات راه در دو شهرستان کاشان و آؤان و بیدگل مشترک است که درباره رفع آن تصمیمات خوبی گرفته شد اما ابتر ماند.

به‌گفته‌وی، تکمیل احداث کنارگذر آران و بیدگل طبق شرایطی توسط شهرداری، مشکلات راهسازی کاشان در اتصال به اتوبان و بزرگراه کاشان اصفهان از جمله مشکات عمده‌ای است که در فرآیند و بروکراسی اداری استان و بودجه معطل مانده است.

شهردار کاشان با تاکید بر وجود ابزار و راهکارهای مناسب برای پیگیری قضایا و حل مسائل از طریق دستگاه‌های دولتی گفت:ابزاری انگیزه‌بخش به زیرمجموعه‌های ادارات کل مورد نیاز و ضروری است.

ناظم‌رضوی، مشکلات نقاط حادثه‌خیز در مسیرهای بزرگ، مشکات و سفید شهر و اجرای پروژه‌ای تکمیلی با ابوزیدآباد یادآورشد و گفت: دیدگاه شورای شهر و شهرداری کاشان این است که هیچ یک از مناطق شهری کاشان باکاشان فرق ندارد وتوسعه یکی از این مناطق توسعه همه جانبه منطقه فرهنگی کاشان بزرگ و موثر برای همه مناطق است.

وی در ادامه با اشاره به مباحث کان در حوزه شهرداری‌ها گفت واقعیت اینست که در شهرداری‌ها در فشار هستند و همه منتظر گشایش و روزنه امیدی هستند.

به‌گفته‌وی، پیش‌بینی می‌شود با تلاش دولت در فائق‌شدن بر مشکلات موانع کسب و کار و رکود مسکن نیز برطرف شود تا محل درآمد شهرداری‌ها نیز التیام پذیرد.

شهردار کاشان،تعیین تدابیر لازم در ایجاد منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در کسب این نوع درآمد همراه با تلاش بی‌وقفه و توکل به خداوند را تاکید کرد و گفت: کسب درآمدهای پایدار مصداق اقتصاد مقاومتی است.

ناظم‌رضوی، با تقدیر از شورای شهر کاشان در برگزاری نشست هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی منطقه فرهنگی کاشان بزرگ گفت: استمرار و تدوام برگزاری این جلسات و نشست‌ها به صورت گردشی در فرمانداری و شهرداری‌ها علاوه بر تعامل و هماهنگی چندجانبه مدیران اجرایی شهر در حل مشکلات اتحاد و همدلی آنها را در تسریع و تسهیل  اجرای پروژه‌ه‌ای عمرانی فراهم می‌کند.

وی درپایان گفت: شهرداری‌ها نباید به امید دستگاه یا حوزه فرادستی از بیرون باشند بلکه با رفاقت، همدلی، تخصص و توانمندی و تدبیر لازم کار را جلو ببرند.

نشست هم‌اندیشی روسای شوراهای اسلامی شهرهای کاشان، آران و بیدگل، برزک، ابوزیدآباد، نوش‌آباد، نیاسر، مشکات، قمصر، جوشقان قالی، کامو و سفیدشهر ظهر امروز یکشنبه 12 اردیبهشت در شورای‌شهر کاشان برگزارشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز