خبرگزاری کار ایران

جشن تجلیل از ممتازین تحصیلی در ابوزیدآباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۲۰۲

جشن تجلیل از ممتازین تحصیلی و دانش آموزان برتر در برنامه های فرهنگی، ورزشی و تربیتی در مرحله اول دوره متوسطه آموزشگاه دخترانه شهدای ابوزیدآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، در این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با تجلیل از معلمان و دانش آموزان ممتاز تحصیلی، رمز موفقیت دانش آموزان ممتاز را توکل به خدا، اعتماد به نفس و فراگیری علم و دانش و استفاده از فرصت ها همراه با تهذیب و توجه به معنویت دانست که باید الگو و سرلوحه خود قرار دهند افزود: محدودیت ها باعث رشد تحصیلی نمی‌شود و نباید سختی ها را به خود راه دهیم و استفاده از دانش آموزان به عنوان معلم بسیار حرکت ارزنده ای است که موجب تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان دیگر می شود.

محمد معدن دار، معلم را گوهری دانست که بعد از پدر و مادر از جایگاه بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: انسان با معلم و محیط مدرسه،تولد دیگری پیدا می کند و اگر چنین رشدی هدایت شده باشد در مسیر تعالی و بندگی الهی حرکت خواهد کرد.

وی،با بیان اینکه دانش آموزان این آموزشگاه در عرصه های علمی دارای ظرفیت های بالایی هستند،اذعان داشت:بر اساس آماری توسط مدیر این آموزشگاه ارائه داده شد، معدل بیش از پنجاه درصد دانش آموزان،بالاتر از نمره هفده می باشد که بسیار خوب است و ان شاء الله در سال آینده نیز،این معدل ارتقا پیدا کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه،دانش آموزان سال نهم،اولین فارغ التحصیلان دوره متوسطه مرحله اول هستند اظهار داشت:این دانش آموزان اولین گروه مدرسه هستند که انتخاب رشته خواهند کرد و در طول سال به همت مدیران آموزشگاه،دوره ها و کلاس های هدایت تحصیلی نیز داشته اند که استعداد،علاقه و آینده شغلی می بایست در هدایت تحصیلی دانش آموزان مدنظر قرار گرفته شود.

وی،افزود:دانش آموزان باید کتاب های فوق برنامه را نیز مطالعه نمایند تا در سال های آینده و کنکور سراسری رتبه های بالایی را کسب نمایند و رشته های کارودانش و فنی و حرفه ای که موجب کارآفرینی می گردد از ارزش بالایی برخوردار است.

در ادامه،از دانش آموزان ممتاز و برتر علمی و برنامه ها فرهنگی و هنری و آزمون های علمی به همراه دانش آموزانی که پیشرفت تحصیلی خوبی داشته اند تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم نیز،گزیده ای از عملکرد و فعالیت های آموزشگاه دخترانه شهدای ابوزیدآباد در سال تحصیلی 95-94 نمایش داده شد و مدیر این آموزشگاه،به سطح معدل دانش آموزان در مقاطع مختلف در این مدرسه اشاره کرد.

در این مراسم،رضا نقدی،شهردار ابوزیدآباد نیز هدایای فرهنگی را به معلمان این آموزشگاه اهدا نمودند.

در حاشیه این مراسم،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل به همراه جمعی از معاونین خود، رئیس نمایندگی آموزش و پررش بخش کویرات و شهردار ابوزیدآباد از نمایشگاه آثار، دستاوردها و دست ساخته‌های دانش‌آموزان این و هنرجویان این آموزشگاه در هفته مشاغل بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز