خبرگزاری کار ایران

مومنیان:

مکان‌های عرضه توانمندی‌های بانوان هنرمند کاشانی ارتقاء پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۵۵۸

فرماندار کاشان توسعه و ترویج توانمندی‌های بانوان را موجب ایجاد اشتغال مولد و فصلی در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا مومنیان شامگاه امروز در حاشیه  بازدید از «دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی  بانوان در اقتصاد » در  هتل نگارستان کاشان، ایجاد نمایشگاه‌های دائم را مهمترین عامل معرفی توانمندی‌های بانوان  کاشانی عنوان کرد و گفت: ایجاد غرفه محصولات بانوان ابتدای فعالیت بدون بازاریابی با شکست مواجه می شود.

مکان‌های عرضه توانمندی‌های بانوان هنرمند کاشانی ارتقاء پیدا می‌کند مومنیان با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف  هنری گفت: امیدوارم با ارائه راهکارهای حمایتی بتوانیم بگونه‌ای بانوان هنرمند کاشانی را توانمند کنیم که بتوانند در قالب شرکت‌ها و موسسات  فعالیت کنند.

وی  بازاریابی محصولات بانوان توانمند کاشان را از مهمترین مشکلات آنها عنوان کرد و یادآور شد: به جهت علاقه‌مندی‌های شخصی که در حوزه  هنر داریم کمتر به بازار این گونه محصولات توجه می‌کنیم لذا درصورتی که هر کدام از این غرفه‌داران برای ایجاد بازار برای دستاوردهایشان تلاش کنند فرمانداری کاشان از آنها حمایت خواهد کرد.

فرماندارکاشان برگزاری نمایشگاه های باشکوه تر بانوان هنرمند کاشان را از دیگر از ابزارهای حمایتی برای اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: فرمانداری کاشان از طریق ابزارهای قانونی حمایت از این هنرمندان را در کشف بازارهای محصولات آنها اعمال خواهد کرد.

مومنیان شامگاه امروز پس از بازدید دوساعته از تک‌تک غرفه‌های این نمایشگاه در جریان مشکلات غرفه‌داران قرار گرفت.

مکان‌های عرضه توانمندی‌های بانوان هنرمند کاشانی ارتقاء پیدا می‌کند دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی بانوان در اقتصاد  به همت کانون زنان بازرگان کاشان در هتل نگارستان با 14 غرفه از جمله در حوزه‌های صنایع دستی، فرش دستبافت و شرکت غرفه‌های مؤسسه خیریه امام حسن مجتبی(ع) و انجمن ارگانیک ایران- شعبه کاشان- و با هدف معرفی پتانسیل‌های اشتغالزای بانوان در حوزه‌های هنری و صنایع دستی، پوشاک از 18 تا 22 اردیبهشت و از ساعت 9 صبح تا 10 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز