خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان؛

جلسه کمیته اشتغال زنان در هتل نگارستان کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۸۷۶

با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان، شهردار، نمایندگان امور بانوان ادارات، نهادها و سازمان‌ها جلسه کمیته اشتغال‌زنان در هتل نگارستان کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، خانم احمدی مشاور و مسئول امور بانوان فرمانداری ویژه کاشان در این مراسم ضمن تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه و زنان اتاق بازرگانی‌ کاشان، زنان را سرمایه‌های اجتماعی  و نقش‌آفرینان اصلی در مسیر توسعه کشور عنوان کرد و گفت: توانمندسازی زنان در جامعه و توجه به سلامت جسم و روح آنان باعث دستیابی به  جامعه‌ای سالم  می‌شود.

به گفته، خانم احمدی جامعه‌ای سالم خواهد بود که زنان در مسیر توسعه  اقتصادی، اجتماعی و روانی  قرار گیرند.

مسئول امور بانوان فرمانداری کاشان ابراز داشت: امیدواریم شاهد تشکیل جامعه‌ای ایده‌آل باشیم و بتوانیم  الگویی متعادل از زن ایرانی مسلمان را به دنیا ارائه  کنیم.

 احمدی، اشتغال را از مولفه‌های اجتماعی  موثر بر سلامت روح  و روان افراد دانست واظهارداشت: امروزه اغلب کشورهای پیشرفته دنیا برای دستیابی به توسعه‌ای پایدار توانمندسازی را کارآمدترین  روش می‌دانند و در این راستا آموزش، بیمه سلامت  و وام‌های  خود اشتغالی را موثر می‌دانند.

در ادامه این نشست خانم‌ها رحیم زاده و تقریری از اعضای کانون زنان بازرگان کاشان، بیشترین مشکل بانوان هنرمند و کارآفرین کاشانی را نداشتن مکانی مناسب برای عرضه محصولات‌شان عنوان کردند که مقرر شد در قالب شرکت‌های تعاونی و موسسات، غرفه‌های ثابت و موقتی در اختیار آنها قرار بگیرد.

همچنین شهردار کاشان اعلام آمادگی کرد که مکان مناسبی را در جمعه بازار برای غرفه‌داران در نظر بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز