خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان:

100 خبرنگار و عکاس آیین اختتامیه کنگره ملی محمد هلال بن علی را پوشش می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۶۹۹

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: بیش از یکصد خبرنگار و عکاس از رسانه‌های مختلف آیین اختتامیه کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) را پوشش خبری می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حامد جعفر زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان این که تعداد 100 خبرنگار و عکاس کنگره حضرت محمد هلال بن علی (ع) را پوشش خبری و تصویری می‌دهند، افزود: از رسانه های مختلف سطح استان اصفهان برای پوشش خبری این کنگره ملی دعوت به عمل آمده است.

جعفر زاده گفت: در آیین اختتامیه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا خبرنگاران و عکاسان نسبت به پوشش خبری افتتاحیه و اختتامیه کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) اقدام کنند.

وی ادامه داد: صدور کارت شناسایی برای این افراد، ایجاد اتاق خبر مجهز و ترتیب مصاحبه‌های خبری از برنامه‌های پیش بینی شده برای کنگره حضرت محمد هلال بن علی (ع) است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: به جهت اهمیت شناسایی و سهولت در تردد خبرنگارن و عکاسان در این آیین، اصحاب رسانه با دریافت کارت ویژه تردد امکان پوشش این آیین را خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین این آیین به صورت زنده از شبکه های قرآن، استانی اصفهان و رادیو قرآن پخش تلویزیونی و رادیویی خواهد شد.

گفتنی است؛ نخستین کنگره ملی حضرت محمد هلال بن علی (ع) در روز پنجشنبه 6 خرداد ماه از ساعت 9 تا 13 در سالن اجتماعات فرهنگی آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) افتتاح و بعد از ظهر همان روز از ساعت 20:30 الی 23 در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل با مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز