خبرگزاری کار ایران

منصوری آرانی درآخرین نشست خبری خود:

تصویب برجام مهمترین نقطه قوت مجلس نهم بود+عکس

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم، تصویب برجام و همکاری با دولت را مهمترین نقطه قوت مجلس نهم دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، «عباسعلی منصوری آرانی» ظهر امروز در آخرین نشست خبری خود با رسانه‌ها با تشریح عملکرد چهارساله خود، قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را دو وظیفه مهم نمایندگان مجلس دانست و گفت: قانون‌گذاران درمجلس بیشتر در زمینه قانون‌گذاری کار کرده‌اند اما نظارتشان براجرای قانون کمرنگ‌تر بوده است.

منصوری آرانی، از تشکیل جلسه‌ای پیرامون تحقق رفع مشکلات  کارگران ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان با حضور استاندار اصفهان در روزهای پایانی دوره نمایندگی‌اش خبر داد و گفت: با توجه به اینکه  5200 نفر از کارگر ریسندگی  و بافندگی کاشان سال‌هاست که بالغ بر35 میلیارد تومان بابت معوقات خود طلب دارند با پیگیری‌هایی که به عمل آمد در استانداری اصفهان مصوب شد که زمین اقبالیه (املاک شرکت) با تغییرکاربری به صنایع مزاحم  به فروش برسد و بابت معوقات کارگران پرداخت شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، پیگیری منطقه ویژه اقتصادی کاشان، اخذ مجوز بارانداز نفت جنب سایپا کاشان با فروش املاک پمپ بنزین 22 بهمن، احداث جاده گرمسار، اخذ مجوز فرودگاه کاشان، جذب بیش از 20 میلیارد تومان برای تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی کاشان، ایجاد دانشکده دندانپزشکی و پیگیری ایجاد رصد خانه دانشگاه کاشان را از مهمترین اقدامات خود طی چهار سال گذشته عنوان کرد و اظهارکرد: با توجه به اینکه رصدخانه ملی دانشگاه کاشان تنها رصدخانه در خاورمیانه است که در وزارت علوم تصویب شده است، تاکنون 400 میلیون تومان به منظور اقدامات اولیه اختصاص یافته است و به نظر می‌رسد طی چهارسال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بعد از اتمام دوره نمایندگی چه تصمیمی دارید گفت: با توجه به اینکه همیشه خود را خدمتگزار نظام دانسته و می‌دانم و حیف است انسان  عمر خود را صرف عناوین کند، لذا  درحال بررسی این  موضوع هستم که  در چه جایی موثرترخواهم بود.

وی، نامزدی خود را در مجلس یازدهم غیرممکن ندانست و گفت: با توجه به شرایط زمانی و در صورتی که  احساس کنم نیازی برای حضور من وجود دارد، وارد میدان خواهم شد.

من3

وی با آرزوی توفیق برای همه نمایندگان دوره دهم  به ویژه منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل افزود: آرزو می‌کنم که نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در این فرصت چهارساله بتواند در سایه وحدت، اخلاق  و همکاری همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی علاوه بر اینکه در طرح‌های ملی و بین المللی شرکت کند، در موضوعات مهم منطقه‌ای هم که به جلو برده‌ایم، آنها را عملیاتی کند.

من4 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره میزان تاثیرگذاری‌اش در مجلس گفت: در موضوعات بین المللی به ویژه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بسیار تاثیرگذار بودم.

منصوری آرانی،  مجلس دهم را مانند دوره‌های قبل که اکثریت آنها اصولگرا و یا اصلاح‌طلب باشند ندانست و افزود: به خاطر دیدگاه‌های مختلفی که در این دور از مجلس وجود دارد، ممکن است اختلافاتی ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس نهم، در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا درباره اینکه چه کسی رئیس مجلس دهم خواهد شد،‌‌‌ گفت: براساس پیش بینی‌های اینجانب رئیس مجلس دهم لاریجانی خواهد بود.

من  

شایان ذکراست درنشست سه ساعته منصوری آرانی با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و پاسخ به سوالات اختصاصی خبرنگاران، وی آمادگی خود را برای پاسخ به سوالات مختلف خبرنگاران در موضوعات مختلف پس از پایان دوره نمایندگی‌اش اعلام کرد. 

من1من5

کد خبر : ۳۷۵۰۵۱