خبرگزاری کار ایران

عباسعلی قپانی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

بعضی رسانه‌ها فضاسازی ناجوانمردانه علیه دولت را آغاز کرده‌اند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان از کلید خوردن فضاسازی ناجوانمردانه علیه دولت در فضاهای مجازی و رسانه‌های مغرض خبر داد.

«عباسعلی قپانی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، از برخورد با رسانه‌ها و فضاهای مجازی که علیه دولت فضاسازی و  دروغ پردازی می‌کنند و موجب دلسردی و ناامیدی مردم درجامعه می‌شوند از طریق مقامات قضایی خبر داد.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای از رسانه‌ها و فضاهای مجازی برخلاف شعارمقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی،  اقدام و عمل با سیاه‌نمایی به دولت حمله‌ور شده‌اند و دولت را ناتوان  جلوه می‌دهند.

قپانی‌پور، با بیان اینکه دولت دکتر روحانی دولت قبلی را در حالی تحویل گرفت که با اقتصادی ورشکسته  و رکود اقتصادی مواجه بودیم یادآورشد: دولت فعلی توانست، ضمن اینکه تورم را به 10 و هشت دهم  برساند تمهیداتی را نیز برای خروج از بحران بکار برد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، اجرای طرح تحول سلامت و ایجاد امنیت روانی در کشور علی‌رغم هجمه‌های درونی و خارجی را از مهمترین اقدامات دولت  تدبیر و امید عنوان کرد و اظهار کرد: دولت فعلی با ایجاد امنیت روانی برای مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی توانست کشور را از یک سراشیبی جنگ و سقوط نجات دهد.

وی، به تاثیرات برجام در گسترش روابط بین الملل  کشورمان اشاره کرد و گفت: حضور گردشگران و مقامات دیپلماسی  و سیاسی کشورهای خارجی خصوصا اروپایی در کشورمان پس از اجرام برجام بسیار محسوس است.

قپانی پور، تخصیص بیش از 20 میلیارد تومان در حوزه سلامت شهرستان کاشان و حضور بی‌شمار گردشگران و مقامات سیاسی کشورهای خارجی و اروپایی  را از نشانه‌های عملکرد بسیار خوب دولت تدبیر و امید در این شهرستان عنوان کرد و گفت: آمارهای ثبت شده اداره میراث فرهنگی نشان دهنده این است که حضور گردشگران خارجی و مقامات سیاسی و اقتصادی کشورهای خارجی در کاشان پس از برجام بسیار چشمگیر بوده است.

وی،  با تاکید برارزیابی و شناسایی پتانسیل‌ها، جاذبه و نیازهای پسابرجام توسط مسئولان شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: چون در پسا برجام در کاشان زمینه خوبی در سرمایه‌گذاری خارجی به عمل نیامده است مسئولان این شهرستان  باید در حوزه‌هایی که زیرساخت‌های آنها آماده است بستر جلب سرمایه‌گذاری  خارجی را فراهم کنند.

وی، از تشکیل  کمیته‌ای با حضور تمام صاحب‌نظران و سرمایه‌گذاران به منظور استفاده از فرصت پسابرجام  در فرمانداری کاشان خبرداد و گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی هرچه زودتر زمینه‌های لازم سرمایه‌گذاری خارجی در این شهرستان فراهم شود.

قپانی پور، به نشانه‌های بسیار خوب امنیت اقتصادی و گردشگری جهت سرمایه‌گذاری در کاشان اشاره کرد  و افزود: شهرستان کاشان به دلیل موقعیت خوبی که از نظراقتصادی در کشور دارد و در مرکزیت و شاهراه شمال و جنوب کشور واقع شده است، فرصت بسیار خوبی را برای کشورهای خارجی علاقه‌مند جهت سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

کد خبر : ۳۷۵۷۹۸