خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل:

توجه به اوقات فراغت جوانان،عاملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

فرماندار آران و بیدگل گفت: توجه به اوقات فراغت جوانان در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.

به گزارش خبرنگارایلنا در  آران و بیدگل؛ «ابوالفضل معینی‌نژاد» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که در فرمانداری تشکیل شد خواستار برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب‌تر برنامه‌های مربوط به اوقات فراغت جوانان شد و گفت: گذراندن اوقات فراغت یکی از نیازهای اساسی و پایه‌ای جوانان است و توجه به اوقات فراغت جوانان،عاملی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در این قشر است.

وی با تاکید بر ارتقاء کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت جوانان اظهار کرد: اوقات فراغت، یکی از موقعیت‌های بسیار مناسبی است که جوان می‌تواند با بهره‌گیری از آن،به شناسایی و تقویت استعدادهای خود بپردازد.

معینی نژاد بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی، محلات، کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های مساجد و هیئات در مسائل مربوط به جوانان و اوقات فراغت تاکید  کرد و گفت: در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به خصوص در حوزه جوانان، باید به سمتی حرکت کنیم که منجر به مشارکت بیشتر آنها شود.

وی ادامه داد: باید با ارائه پیشنهادهای اجرایی و عملی و همفکری مسئولان ستاد ساماندهی جوانان در برطرف کردن مسائل و مشکلات جوانان گام برداشت.

فرماندار آران و بیدگل از ادارات ذیربط خواست تا با تنظیم بندی دقیق برنامه‌های اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در فصل تابستان نسبت به اطلاع رسانی مطلوب این برنامه‌ها بکوشند.

در این نشست گزارشی از پرتال جامع اوقات فراغت استان اصفهان و برنامه‌های آن توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان برای اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان ارائه شد.

کد خبر : ۳۷۶۰۲۰