خبرگزاری کار ایران

با حضور جانشین نیروی انتظامی‌کاشان؛

موسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۸۴۰

با حضور جانشین نیروی‌انتظامی‌شهرستان کاشان، شهردار ناحیه 2 و جمعی از مسئولان محلی شعبه موسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سردار «گودرز روستا » در این مراسم به نقش موسسه نظم آفرین در ایجاد نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت : امیدوارم با راه اندازی موسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان این موضوع به صورت جدی پا بگیرد تا مردم  بتوانند زندگی خودشان را با امنیت  و آرامش کاملتری سپری کنند.

وی از سردار عرب محمدی مدیرعامل موسسه  نظم آفرین ایرانیان به عنوان فردی با سابقه در این حوزه نام برد و افزود : امیدوارم ایشان بتواند با بهره‌گیری ازنیروهای توانمند درجهت ایجاد نظم وامنیت بیشتر در خدمت آحاد مختلف جامعه باشد .

روستا از مردم کاشان به عنوان مردمانی دارای اخلاق حسنه و میهماندوست در سطح کشور نام برد و یادآوری کرد: با توجه به اینکه مردم کاشان استحقاق زیباترین خدمات  را دارند ، لذا راه اندازی این موسسه فرصت خوبی برای امنیت بیشتر در این شهر است.

وی با بیان اینکه ایجاد نظم وامنیت درجامعه باید توسط مردم و مسئولان کشوری جدی گرفته شود افزود: مردم باید وظایف موسسه نظم آفرین ایرانیان را خوب بشناسند و از امکانات این موسسات به خوبی بهره مند شوند.

روستا با بیان اینکه خدمات موسسان نظم آفرین ایرانیان در سطح کشور کارساز است، یادآوری کرد: درحال حاضر فقط درسطح شهرستان تهران بیش از 130 موسسه نظم آفرین ایرانیان فعالیت می کنند.

«علی عباس نجفی تبار»  مدیر موسسه نظم آفرینان کاشان راه اندازی این موسسه را در شهرستان کاشان ضروری دانست و افزود : این موسسه آماده همکاری با نیروی انتظامی شهرستان کاشان در واحد پلیس پیشگیری است.

وی امنیت را اولویت اصلی در جامعه دانست واظهار داشت: امیدوارم بتوانم با همکاری مردم و مسئولان در جهت نظم وامنیت به شهروندان کاشانی بیش ازپیش موفق باشم .

« عباسعلی صادقی » رئیس عقیدتی سیاسی  نیروی انتظامی شهرستان کاشان نیز ضمن مثبت ارزیابی نمودن  راه اندازی  این موسسه ، امنیت را یک نعمت الهی که خداوند به بندگانش ارزانی داشته عنوان کرد و افزود : سلب این نعمت، کفران گناهی است که خودمان انجام می دهیم .

وی نیروی انتظامی را حافظان این نعمت الهی (امنیت ) و نه ایجاد کننده آن دانست و گفت : برای حفظ این امنیت نیاز به یاری و مساعدت  کلیه آحاد جامعه داریم.

شایان ذکر است موسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان شب گذشته با حضور جانشین نیروی انتظامی ، مسئولان انتظامی ، شهردار ناحیه دو و جمعی از معتدمین شهرستان کاشان در خیابان شیخ بهایی این شهر راه اندازی شد.

موسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان راه‌اندازی شدموسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان راه‌اندازی شدموسسه نظم آفرین ایرانیان در کاشان راه‌اندازی شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز