خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آران و بیدگل:

ویژگی عدالتخواهی امام علی(ع) سرلوحه کار در قوه قضائیه باشد

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۳۰۶

معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: ویژگی عدالتخواهی امام علی(ع) سرلوحه کار در قوه قضائیه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، علی محمد یوسفیان درنشست  برنامه ریزی مراسم لیالی قدر و بیست و یکم ماه مبارک رمضان و ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه به تقارن ایام شهادت امام علی(ع) و هفتم تیر ماه شهادت دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا واعظان و خطیبان ضمن بیان ویژگی عدالتخواهی امام علی(ع) و سیره و روش آن امام همام در رابطه با قضاوت، به تبیین اندیشه های والای آیت الله شهید بهشتی نیز بپردازند.

وی به بررسی شخصیت گرانقدر دکتر بهشتی و مبارزات انقلابی این شهید بزرگوار پرداخت و تصریح کرد: خدمات و مجاهدت‌های عظیمی که شهید بهشتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی داشته اند بر کسی پوشیده نیست.

یوسفیان همچنین با اشاره به برگزاری طرح‌های ضیافتی در بقاع متبرکه مساجدخاطر نشان کرد: اجرای این برنامه ها با موضوع شناخت بیشتر نسل جوان با اهداف و اندیشه های شهید دکتر بهشتی می‌تواند در آگاه سازی هرچه بیشتر جوانان با گفتمان این شخصیت برجسته انقلاب موثر باشد.

معاون فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر برگزاری باشکوه و با کیفیت مراسم لیالی قدر در این شهرستان مذهبی افزود: برگزاری مراسم خاص عزاداری شهادت امام علی(ع) در روز بیست و یکم ماه رمضان در امامزادگان محمد هلال بن علی(ع) و هاشم بن علی(ع) نیازمند همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مردم است تا با فراهم کردن مقدمات این مراسم و استفاده از حداکثر امکانات موجود، مردم و زائرین از فیوضات شب‌های قدر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز