خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان

قبولی حدود 89 درصد از دانش آموزان کاشان در امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت : در خرداد ماه سال جاری79/88 (88 ممیز79 صدم) درصد دانش آموزان این شهرستان در آزمون های هماهنگ پایه سوم متوسطه نظری نمره قبولی کسب کردند که نسبت به سال قبل 29/2 (دو ممیز 29 صدم) درصد رشد دارد.

به  گزارش  خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان "حمیدرضا کوچکی راوندی"  در نشست فصلی مدیران مدارس کاشان افزود: میانگین نمره دانش آموزان سوم متوسطه نظری در خرداد جاری نیز 14 بود که این رقم نسبت به سال گذشته4/. ( چهار دهم) افزایش یافته است.

به گفته وی، در رشته های شاخه فنی و حرفه ای نیز 82/74( 74 ممیز27) درصد قبولی داشته ایم که در سال گذشته این رقم 27/74 ( 74 ممیز27) صدم بود.

وی بااشاره به رشد قبولی در دوره پیش دانشگاهی اظهار داشت: امسال با قبولی 9/89 ( 89 ممیز9 دهم) درصد دانش آموزان در آزمون خرداد ماه نسبت به سال گذشته حدود یک نمره افزایش داشته است.

به گفته وی، شناسایی و پرورش استعداد، خلاقیت و رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان به عنوان یک ضرورت در مسیر موفقیت های آینده جامعه، ضرورتی است که نیازمند همکاری اولیا خانه و مدرسه است و کوتاهی خانواده ها در نظارت موثر بر رفتار فرزندان باعث شکست در این مسیر میشود.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برگزاری دوره های توانمندسازی و ارتقای صلاحیت علمی و حرفه ای فرهنگیان، برگزاری  جلسه های کمیته های ارتقای تحصیلی دانش آموزان و توسعه ارتباط خانه و مدرسه از جمله  برنامه هایی است که در این مدیریت مورد توجه قرار گرفته است.

از مجموع. 3655  نفر دانش آموز پایه سوم متوسطه 2860  نفر در دبیرستانهای متوسطه نظری و 795  نفر در هنرستانهای فنی و حرفه ای شاغل به تحصیل بودند.

کد خبر : ۳۸۲۴۹۱