خبرگزاری کار ایران

اهدای سه کتاب از شاعر کاشانی به رهبر انقلاب

استاد صائم کاشانی شب گذشته در مراسم شعرخوانی شاعران در حضور رهبر انقلاب سه کتاب را تقدیم ایشان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در  کاشان در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی، جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و آذربایجان، با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

پیش از آغاز مراسم شعرخوانی تعدادی از شاعران آثار و یا مجموعه‌هایی را به رهبر انقلاب تقدیم کردند. استاد صائم کاشانی  از این دسته از شاعران بود که سه کتاب از مجموعه اشعار خود را  به رهبر انقلاب هدیه داد.

استاد صائم کاشانی در خصوص این سه کتاب اظهار کرد: کتاب نخست با عنوان "دل  هست اینجا کبوتر"  که در سال 1390 به چاپ رسیده است این کتاب، کتاب منتخب بنیاد بین المللی پژوهش‌های آستان قدس رضوی در سال 1390 می باشد که به معظم‌له تقدیم شد.

وی در خصوص کتاب دوم بیان کرد: "بر دوش آفتاب" نام این کتاب است که شامل اشعار آیینی و عاشورایی است که از سن 17 تا 62 سالگی سروده شده و در سال 92 به چاپ رسیده است که در این دیدار تقدیم ایشان شد.

استاد صائم کاشانی در خصوص کتاب سوم گفت : "عاشقانه‌ها"  نام این کتاب است و منتخبی از غزلیات و رباعیات است و در سال 1392 به چاپ رسیده است که در این دیدار تقدیم رهبر معظم انقلاب شد.

کد خبر : ۳۸۳۲۱۳