خبرگزاری کار ایران

در روستای علوی؛

محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۸۱۵

محفل انس باقرآن کریم با حضور قاری برجسته از کشور مصر استاد فتحی عبدالرحمن موسی در کنار مضجع شریف حضرت سلطان محمودبن باقر(ع) روستای علوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، این محفل نورانی با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از قاریان برتر کاشان آغاز شد و با برنامه متنوع قرآنی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی تبار امام جمعه منطقه اردهال در جوار آستان مقدس امامزاده محمودبن باقر(ع) ادامه یافت.

تلاوت دلنشین شیخ فتحی عبدالرحمن قاری برجسته مصری پایان بخش این محفل معنوی بود.

اقدام سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری چنین محافلی با حضور قاریان برجسته بین المللی در نقاط مختلف کشور ایران بویژه در ایام ماه مبارک رمضان باعث افتخار و خرسندی و عاملی در پیوند بیشتر مردم با کتاب نورانی خدا (قرآن) است.

حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این محفل وصف ناپذیر بوده و برگزاری این آئین ها در پیوند این قشر با قرآن اثرات خوبی در پی خواهد داشت.

استاد فتحی عبدالرحمن از قاریان بزرگ مسجد راس الحسین(ع) و حضرت زینب(س) و حضرت نفیسه(س) از نوادگان امام حسن مجتبی هستند.

ایشان 38 سال سن داشته و متاهل هستند و صاحب 3 فرزند و 3 برادر و 3خواهر می باشند که همگی حافظ کل قرآن کریم هستند.

ویژگی شخصیتی این قاری برجسته این است که هر روز 10 جزء قرآن کریم را تلاوت می کند تا بتواند بطور لحظه به لحظه و روز به روز حفظ خود را تثبیت کرده باشد.

گفتنی است این محفل نورانی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه کاشان و دارالقرآن کریم روستای علوی و آستان مقدس سلطان محمودبن باقر (ع) در روستای دارالسیاده علوی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز