خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در بازدید از جوشقان و استرک:

تقاطع غیرهمسطح جوشقان و استرک نیازمند 18 میلیارد اعتبار است

تقاطع غیرهمسطح سه راهی کاشان – مشهد اردهال در تقاطع سه راهی جوشقان و استرک نیازمند ۱۸ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تأمین اعتبار از طریق دولت و مشارکت بخش خصوصی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان معاون استاندار و فرماندار کاشان در بازدید دوره‌ای خود از مناطق مختلف شهرستان کاشان به همراه معاونین، مسئولین اداره راه و شهرسازی، آبفای روستایی و دیگر مسئولین شهرستان از جوشقان استرک بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این روستا قرار گرفتند.

فرماندار کاشان در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی جوشقان و معتمدین روستا برگزار شد گفت: محور کاشان – اردهال یکی از محورهای مهم و پرتردد شهرستان است که طی ده سال گذشته و از طریق اعتبارات ملی اصلاح و در دو باند رفت و برگشت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

حمیدرضا مومنیان افزود: طبق اعلام رسمی پلیس راه؛ چهار نقطه این مسیر پرتردد به عنوان نقاط حادثه خیز عنوان گردیده است که برای اصلاح در دستور کار قرار گرفته است. با توجه به اینکه ردیف بودجه ملی برای آن در نظر گرفته شده است در صورت تأمین و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی توسط راه و شهرسازی شهرستان آغاز می‌گردد.

وی یادآور شد: سه راهی سوک چم، سه راهی چنار، چهار راه نشلج و سه راهی جوشقان استرک بعنوان نقاط حادثه خیز و پرتصادف این مسیر شناسایی شده است که بهترین حالت برای اصلاح مسیر و کاهش تصادف احداث تقاطع غیرهمسطح می‌باشد.

مومنیان اظهار داشت: تلاش شده است با اصلاح تقاطع‌های حادثه خیز با استفاده از نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ایجاد باند کندرو و نصب گاردریل و مواردی از این دست از حوادث رانندگی پیشگیری به عمل آید ولیکن اقدام اصول و کار‌شناسی احداث تقاطع غیرهمسطح می‌باشد که انشاءالله در صورت تأمین اعتبار دولتی و مشارکت بخش خصوصی محقق می‌گردد.

شایان ذکر است فرماندارکاشان به همراه معاونین از معادن جوشقان استرک بازدید نمودند و اعضای شورای اسلامی و مردم به بیان مشکلات ناشی از فعالیت این معادن پرداختند. همچنین در این بازدید مشکلات مربوط به آب شرب روستا مطرح گردید.

کد خبر : ۳۸۴۲۹۹