خبرگزاری کار ایران

در سومین شب از لیالی پرفضیلت قدر؛

دیشب ملکوتیان، شیفته خاکیان سدره‌نشین حرم امامزاده هلال بن علی(ع) شدند

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۳۸۳

دیشب ، در سومین شب از لیالی پرفضیلت قدر، ملکوتیان، شیفته خاکیان سدرهنشین و زمینیان آسمانی حرم امامزاده محمد هلال بن علی(ع) شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در  آران و بیدگل، دیشب بارش باران"انا انزلناه فی لیله القدر" بر زمین حرم فرزند امیر مومنان علی بن ابیطالب (ع)، روح تشنگان را سیراب کرد و ذکر "یارب" "یارب " عاشقان حضرتش، صحیفه دل مومنان را زینت داد.

دیشب جوانه های"الغوث" و "العفو" بر لب‌های تائبان حضرت حق رویید و دلدادگان امامزاده محمد هلال بن علی(ع)، شکواییه هجران را در نوردیدند و به امید وصل و دیدار، بیدار نشستند و از جام طهور "سلام" تا مطلع "فجر" ، سرمست شدند و آوای ایمان در گوش جانشان، آنان را به غیب نجوا داد.

دیشب که شب حضور ملائک و فرشتگان، در محضر امام زمان (عج) بود؛ خدا هم برای بخشیدن بندگانش، دنبال بهانه می‌گشت.

دیشب، شب زنده داران، علی(ع) و فرزند بلافصلش امامزاده محمد هلال (ع) را بهانه بخشش گناهان خود قرار دادند و تقدیری سراسر خیر و برکت را برای دنیا و آخرت طلب کردند.

دیشب  مداح اهل بیت "حاج نعمت الله بهمنی" با خواندن دعای جوشن‌کبیر در صحن و سرای این آستان، دل‌های عزاداران را به قبر شش گوشه امام حسین (ع) گره زد و زائران و عاشقان اهل بیت (ع) با به سر گذاردن قرآن این کتاب آسمانی و با اجرای حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی بهترین ها را از خداوند طلب کردند.

در این فضای روحانی جمعی نیز با حضور در گلزار شهدای این آستان مقدس، ندای"بک یا الله” سر دادند و رهایی از آتش دوزخ را از پروردگار خویش تمنا کردند.

این مراسم به صورت زنده از شبکه سه سیما، شبکه بین المللی قرآن سیما و شبکه استانی اصفهان پخش شد.

براساس همین  گزارش در سومین شب از لیالی قدر همزمان با سراسر کشور مردم دارالمومنین و دارالشهدای شهرها و روستاهای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضور در کلیه مساجد ، تکایا ، بقاع متبرکه و حسینه ها با خواندن دعای جوشن کبیر و راز و نیاز از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت  کردند . 

شایان ذکراست آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی‌ترین نقطه‌ی استان اصفهان، یک صد کیلومتری قم و ۶ کیلومتری کاشان واقع شده  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز