خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کاشان خبرداد:

برای نخستین‌بار در کشور سامانه سرویس مدارس در کاشان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۴۲۰

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کاشان از راه‌اندازی سامانه سرویس مدارس با بیش از یک هزار دستگاه خودرو برای اولین بار درکشور از ابتدای شروع سال تحصیلی جاری در این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، « مهدی نادعلی» شب گذشته در نشست خبری که با حضور خبرنگاران ، معاونین ، کارشناسان سازمان تاکسیرانی و مدیریت تاکسی بی‌سیم  کاشان در مجتمع طلاییه این شهر برگزارشد ، ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله این سازمان ، اجرای این طرح را در قالب شیوه نامه اجرایی اتحادیه تاکسیرانی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: پس از بررسی نقاط‌ضعف و قوت و بازنگری طرح سامانه سرویس مدارس برای اولین بار از طریق بخش خصوصی ثبت نام از کلیه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از طریق سامانه تاکسیرانی انجام می شود.
 

وی ، امنیت دانش آموزان ، ایمنی بالا ، کنترل و نظارت و رصد سرویس‌ها از زمان سوارشدن تا پیاده‌شدن دانش آموز، انتخاب بهترین مسیر ، شفاف بودن بحث مالی ، ارسال پیامک در حین سوار و پیاده شدن و استفاده از رانندگان صلاحیت دار را از مهمترین ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و یاد آورشد :  ماهیانه  برای مسیرهای 3 تا 4 کیلومتر حداقل 55 هزار تومان برای هر نفر دانش آموز در این طرح دریافت می‌شود .

 نادعلی، حمایت کامل فرمانداری کاشان و دیگر دستگاه‌های مرتبط در اجرای این طرح را ضروری دانست و گفت : هرچند ممکن است بعضی از مدارس در اجرای این طرح مقاومت کنند ولی اگر  خانواده ها و مدارس در اجرای این طرح  همکاری کنند این طرح به نحو احسن انجام خواهد شد در غیر این‌صورت با مشکل روبرو خواهیم شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کاشان ، استفاده از خودروهای ایمن ، با کیفیت ، دارای سیستم های گرمایش و سرمایش را از دیگر مزیت های این طرح عنوان کرد و تصریح کرد : سعی شده تا انتخاب سرویس بیشتر با هماهنگی خود مدارس باشد .

نادعلی، از چاپ دو هزار نشریه تاکسی زندگی به منظور ارتقای سطح آموزش و فرهنگ رانندگان تاکسی  در سال جاری خبرداد و افزود : دومین  سری این نشریه با تیراژ بالا در دست چاپ است.

وی، قطع بیمه رانندگان تاکسی ثبت نام کننده در سامانه را مشکل اصلی تاکسی‌داران کاشان عنوان کرد و اظهارکرد : با توجه به اینکه از سال 93 بیمه وانت بارهای تحت پوشش  تاکسیرانی کاشان قطع شده است امیدواریم مسئولان تامین اجتماعی هرچه زودتر نسبت به رفع مشکل این عزیزان اقدام کنند .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر تحت پوشش سازمان تاکسیرانی کاشان هستند یاد آور شد : در حال حاضر 1300 تاکسی در خطوط فعالیت می کنند که از این تعداد 670 دستگاه تاکسی بصورت گردشی هستند.

وی، ساماندهی ترمینال رانندگان تاکسی را از اقدامات این سازمان در سال گذشته عنوان کرد و گفت :  با توجه به اینکه قبلا ایستگاه تاکسی ها در میدان 15 خرداد این شهر بود برای سهولت شهروندان تاکسی ویژه ترمینال و تاکسی بی سیم 133 به صورت  متمرکز در سطح شهر مسافران را جابجا می کنند .

نادعلی ، از وجود 600 تاکسی فرسوده در ناوگان تاکسیرانی کاشان خبرداد و یادآورشد : مقرر شده در مرحله اول 400 تاکسی نو جایگزین تاکسی های فرسوده شود که تا ده روز دیگر اولین خودرو جایگزین  شروع  خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل اینکه بانک‌های عامل به تعهدات خود در دادن تسهیلات برای جایگزین کردن تاکسی های فرسوده در کاشان نکرده‌اند تا پایان سال جاری جایگزینی این خودروها ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کاشان با انتقاد از ناقص‌بودن دستورالعمل و آیین نامه تدوین شده کشوری برای تاکسی های گردشگری یادآورشد: اجرایی شدن آیین نامه پیشنهادی تاکسیرانی گردشگری کاشان همکاری کلیه دستگاه‌ها اعم از فرمانداری ، پلیس راهور ، نیروی انتظامی ، میراث فرهنگی  و پایانه های حمل و نقل  را می طلبد .

وی از فعال شدن تاکسی گردشگری با ده دستگاه خودرو در کاشان خبرداد و گفت : امیدواریم هرچه زودتر مشکلات این آیین نامه جهت اجرایی شدن برطرف شود .

شایان ذکراست خبرنگاران در پایان به اتفاق  مدیرعامل تاکسیرانی، معاونین  و مدیرعامل شرکت مسافربری 133 کاشان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در ضیافت افطاری شرکت کردند.

برای نخستین‌بار در کشور سامانه سرویس مدارس در کاشان راه‌اندازی  می‌شودبرای نخستین‌بار در کشور سامانه سرویس مدارس در کاشان راه‌اندازی  می‌شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز