خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

حوزه صنعت کاشان با بحران مواجه است/ فرش کاشان نماد موفقیت بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۸۰۰

فرماندار کاشان گفت : با توجه به اینکه در حوزه صنعت کاشان بحران داریم اگرنتوانیم این چرخه صنعت را روان در این شهر بچرخانیم آینده بدتری را پیش رو خواهیم داشت .

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، « حمید رضا مومنیان» در اولین جلسه شورای اداری در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ، ضمن تشکر  و قدردانی از حضور حماسی مردم کاشان در راهپیمایی  روز جهانی قدس و نمازهای جمعه گفت : حضور مردم کاشان در نمازهای جمعه زبانزد استان و کشور است .

وی،  با تبریک انتخاب شایسته دکتر ساداتی نژاد به عنوان نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل از ایشان به عنوان فردی اصیل ، متعهد ، پرتلاش و همراه نام برد و گفت : در مدت کوتاهی که در خدمت ایشان بودیم منشا خیرات در این شهرستان بودند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه  کاشان همچنین با تجلیل  و قدردانی از عباسعلی منصوری آرانی نماینده سابق شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت : ایشان نماینده‌ای فعال و همراه دولت  بود که انصافا سیاست‌های دولت تدبیر وامید را مجددانه به خصوص در حوزه سیاست خارجه پیگیری می کردند .

مومنیان ، به برنامه ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در اقتصاد مقاومتی و بکار بردن این اهداف در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت : تامین رشد پویا به عنوان هدف گذاری اصلی حوزه اقتصاد مقاومتی ، دستیبابی به اهداف سند چشم انداز و بهبود شاخص های اقتصادی از  مهمترین اهداف در رسیدن به اقتصاد مقامتی است.

فرماندار کاشان به پیگیری های مجدانه مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار کرد : مردمی بودن ، دانش بنیان بودن، عدالت بنیان بودن ، درون زایی و برون گرایی پنج رویکرد اصلی  اقتصاد مقاومتی است.

وی تشکیل کارگروه موانع تولید و شورای حفاظت منابع آب را به عنوان دو محور اساسی اقتصاد مقاومتی در شهرستان کاشان نام برد و یادآورشد : برنامه ملی ارتقای بهره‌وری، عدالت بنیان‌کردن توسعه اقتصاد اجتماعی ، برقراری انضباط مالی  و عدم وابستگی بودجه به نفت ، توسعه اقتصاد دانش بنیان ، گفتمان سازی و فرهنگ سازی ، شفاف سازی  و سالم‌سازی اقتصاد ، توسعه ظرفیت تولید نفت و گاز و تکمیل زنجیره های پایین دستی و توسعه بازار ، مردمی کردن اقتصاد ، هدفمند سازی یارانه ها و سیاست‌های پولی مهمترین برنامه ملی مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی  است.

وی ، فرش کاشان را نماد موفقیت ورود بخش خصوصی در بخش صنعت عنوان کرد و افزود : علیرغم وضعیت نابسامان و سابقه بدی که در صنعت نساجی کاشان داریم فرش ماشینی به روزترین صنایع در این شهر است.

مومنیان با تاکید بر رفع موانع اجرایی پروژهای تولیدی و صنعتی دستگاه‌های اجرایی کاشان در فرمانداری این شهرستان افزود : با توجه به اینکه در حوزه صنعت کاشان بحران داریم اگر نتوانیم این چرخه صنعت را روان در این شهر بچرخانیم آینده بدتری را پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز